Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Echt een aanrader!

We hebben een erg leuke tocht door Dordrecht gemaakt op een geweldig vervoersmiddel. Het was heel ... meer lezen

Beoordeeld op 5 september 2017
Dorette V
Super leuke Ninebot tour

De service van E-motionss was prima. Afgelopen zaterdag een tocht gemaakt door de Biesbosch op de ... meer lezen

Beoordeeld op 30 augustus 2017
Rowena M
Lees alle 26 beoordelingen

Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Superleuke tour gedaan door de stad. Duidelijke instructie van de ninebot vooraf, daarna zelfverzekerd de stad doorgereden. Josh en Yvonne erg behulpzaam en vriendelijk. Leuk om de dag erna een filmpje van de rit te ontvangen. Een absolute aanrader!

Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

leuke ervaring en goede persoonlijke begeleiding door Josh. Hoop gelachen en een informatieve toer. Als toetje een leuk kort filmpje als herinnering. Too!

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wil je dordrecht op een hele nieuwe, maar vooral ook leuke manier beleven? Dan is dit zeker iets wat je moet doen! Echt een geweldige ervaring! Het is totaal niet eng. Voordat je begint krijg je een uitleg hoe de 'ninebots' werken. En na een paar minuutjes heb je het helemaal door! Op de dag dat wij gingen was er een evenement in dordrecht bezig, erg leuk om dat ook te zien. Zeker een aanrader, we hebben echt genoten! We gaan zeker nog een keertje.

Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een tour gemaakt met de nieuwe ninebot door Dordrecht. We hebben enorm gelachen, en willen dit vaker gaan doen zulke steden tripjes.... Wat een belevenis en een super begeleiding. Het leuke is dat ze je tijdens de tour filmen en foto's maken, die je notabene ook nog krijgt toegestuurd. De prijs kwaliteit voor wat je geboden krijgt is echt fantastisch. Een echte aanrader dit bedrijf, en een enthousiast team die dit begeleid. Nog buikpijn van het lachen, en op naar de volgende tour.

Henrietta Valóczki

Beoordeeld op 5 augustus 2016

Geweldige ervaring, goede persoonlijke begeleiding van de gids Josh, doordat het met max. 6 personen is is het heel overzichtelijk, we hadden 1 uurtje gereserveerd en we kregen een 1 1/2 uur aangeboden, met nog een tussenstop voor een kopje koffie, alles werd ook nog gefilmd en we kregen het filmpje met muziek nog dezelfde avond doorgestuurd. We komen zeker terug!!! Ook nog een uitleg over de monumenten in Dordrecht gekregen. Jongste deelnemer was 18 jaar, oudste 64!