“Leuke relaxte tocht door Dordt”
Beoordeling van E-motionss

E-motionss
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Tours in Dordrecht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: E-motionss bied georganiseerde tours door het historisch centrum van het prachtige Dordtse eiland. Op een ninebot, nieuwste onder de segway-achtige voertuigen, maken we een reis door de tijd op een uitvinding van de 21e eeuw. Waan je terug in de tijd als we rijden langs de mooie haventjes en oude grachtenpanden van het centrum van de oudste stad van Holland.
Nuttige informatie: Toiletten, Voedsel te koop
19 september 2016 beoordeeld

Zaterdag 17/09/2016 met z'n 4tjes de stadstour gemaakt met de ninebot. Na een korte introductie en een oefenrondje een fantastisch leuke tocht onder leiding van Josh. Verrassend wendbaar en toch heel erg stabiel reden we achter elkaar aan. Zelfs door de drukke (en langste) winkelstraat (van Nederland) was een fluitje van een cent. Halverwege werd er nog een rustmomentje ingelast en uit de rugzak van Josh kwam koffie en koek, goed geregeld! Na afloop werd er een leuk filmpje toegezonden en konden we het ook nog even terugzien. Klasse! Ik kan het werkelijk iedereen aanbevelen.

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke tour gedaan door de stad. Duidelijke instructie van de ninebot vooraf, daarna zelfverzekerd de stad doorgereden. Josh en Yvonne erg behulpzaam en vriendelijk. Leuk om de dag erna een filmpje van de rit te ontvangen. Een absolute aanrader!

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

leuke ervaring en goede persoonlijke begeleiding door Josh. Hoop gelachen en een informatieve toer. Als toetje een leuk kort filmpje als herinnering. Too!

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je dordrecht op een hele nieuwe, maar vooral ook leuke manier beleven? Dan is dit zeker iets wat je moet doen! Echt een geweldige ervaring! Het is totaal niet eng. Voordat je begint krijg je een uitleg hoe de 'ninebots' werken. En na een paar minuutjes heb je het helemaal door! Op de dag dat wij gingen was er een evenement in dordrecht bezig, erg leuk om dat ook te zien. Zeker een aanrader, we hebben echt genoten! We gaan zeker nog een keertje.

Bekijk meer beoordelingen
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een tour gemaakt met de nieuwe ninebot door Dordrecht. We hebben enorm gelachen, en willen dit vaker gaan doen zulke steden tripjes.... Wat een belevenis en een super begeleiding. Het leuke is dat ze je tijdens de tour filmen en foto's maken, die je notabene ook nog krijgt toegestuurd. De prijs kwaliteit voor wat je geboden krijgt is echt fantastisch. Een echte aanrader dit bedrijf, en een enthousiast team die dit begeleid. Nog buikpijn van het lachen, en op naar de volgende tour.

Henrietta Valóczki

Reizigers die E-motionss bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Hendrik-Ido-Ambacht, Zuid-Holland

In E-motionss geweest? Deel je ervaringen!