“Een van de betere”

China City
Geclassificeerd als nr. 72 van 156 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Chinees
31 mei 2018 beoordeeld

Hier 4 verschillende menu's afgehaald en alles even lekker.
Nasi, Bami en Mihoen goed gevuld met vlees en groenten.
Vlees en groente heel erg goed, en alles zag er smaakvol uit.
Personeel ook heel erg vriendelijk

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met een groep van 14 personen gegeten. Leuke avond gehad eten was goed en wachten viel reuze mee. Personeel ook vriendelijk alleen als je bier of wijn wilde bestellen moest je hier wel echt om vragen ;).
Verder geen klachten.
Is geen grote vreetschuur zoals je vaak bij wok restaurants zie.

5 februari 2018 beoordeeld

We hebben hier met een groep van 9 personen gegeten. Het heeft veel voordelen om dit all-inclusive concept te kiezen. Ieder kan eten zoveel men wil, fris drankjes onbeperkt. Huiswijn en tapbier maximaal 5; dat is voldoende. Er is ruim voldoende keus uit sushi, vis- en vleesgerechten voor in de wok of grill. Alles ziet er vers en smakelijk uit. Ook toetjesbuffet is goed.

3 februari 2018 beoordeeld

Vanwege familie bezoek eet ik met grote regelmaat eet ik in dit restaurant. Ik denk gem 6-8x per jaar. ongeveer 2 jaar geleden is het restaurant van eigenaar veranderd. Hiermee is de kwaliteit van de producten iets verbeterd maar de service vriendelijkheid en attentie van de eigenaar en medewerkers is forst verslechterd. Met name wanneer het iets drukker is kan het personeel het niet aan en let niet op. Het zijn voornamelijk scholieren die onvoldoende aangestuurd worden. In een wok restaurant moeten de borden afgevoerd worden maar met grote regelmaat moet je deze zelf ergens wegzetten. Ook moet je vaak bij de kassa een drankje bestellen omdat er te lang niemand in de buurt komt. Regelmatig staan er bakken leeg. Echter dit alles wordt grotendeels goed gemaakt door de ruime keus aan wok en gril gerechten.en goede kwaliteit. Het personeel is wel vriendelijk maar onvoldoende alert en attent. Ik blijf er komen maar hoop dat de service verbeterd.

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Te veel varkensvlees. Veel soorten te veel varkensvlees in verwerkt
Voor ons niet zoveel keus. Beetje algemeen concept. All you can Eat concept redelijk. Als je vroeg gaat hoe je niet zo lang in de rij te staan.

Reizigers die China City bekeken, bekeken ook

Papendrecht, Zuid-Holland

Dordrecht, Zuid-Holland

In China City geweest? Deel je ervaringen!