“geweldig”

Bistro Twee33
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Dordrecht
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Wij brengen Parijs en new York naar Dordrecht. BistroTwee33 op de Wijnstraat in het oud historisch centrum van Dordrecht is de ideale plek om tijdens borreltijd een goed glas wijn te drinken of s ‘avonds te dineren in Franse stijl. Door de gerechten van de kaart te proeven komt het gevoel van Frankrijk boven, waar genieten van eten voorop staat. BistroTwee33 heeft naast de gerechten, een uitgebreide wijnkaart om de juiste combinatie te maken. Op de menukaart prijken onder andere de bavette, oesters en steak tartaar. Wij delen onze liefde voor de mooiste wijnen graag met u. De wijnen zijn veelal per glas te bestellen. Het gezellige karakter van de zaak en de bediening maakt uw avond er één om te herhalen. Wij verwelkomen u graag snel in onze bistro! Frank en het team van BistroTwee33 Un jour sans bien mangé, est un jour sans avoir vécu... Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd…
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben hier een fantastisch diner gehad. We aten een mooie bouillabaisse en rib-eye uit the green egg. Aardige dienstbare bediening en goed wijnadvies. Na hadden we ieder een chocolade lava cake, met frambozen en kardemom ganache met een glaasje px. De kwaliteit van het eten en de wijze waarop het was opgediend is super. Bedankt en tot snel.

Datum van bezoek: juni 2018

28 mei 2018 beoordeeld

Bij Bistro Twee33 ben je echt een avond uit. De sfeer in het restaurant, de bediening,de kwaliteit van de gerechten en de wijnen zorgen voor een bijzondere beleving.
We hebben genoten van de Charcuterie , Carpaccio en de Gamba's als voorgerechten en van de Bavette als hoofdgerecht. Alles smaakte uitstekend.

Datum van bezoek: mei 2018
27 mei 2018 beoordeeld

Het diner was een feestje om mee te maken, mooie gerechten met goed uitleg over de ingrediënten. ongedwongen sfeertje. goed prijs kwaliteit's verhouding.

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super verzorgende bediening. Lekker en mooi eten. ‘Woonkamersfeer’ lekker intiem. De moeite waard als het gaat om dineren in Dordrecht.

Datum van bezoek: oktober 2017
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege onze verjaardagen waren we door de kinderen uitgenodigd.
Daar hebben we geen spijt van gekregen heerlijk ala carte gegeten.
De gerechten zijn voortreffelijk bereid de bediening uiterst vriendelijk en correct met goede adviezen tav de gerechten en de voortreffelijke wijnen.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Bistro Twee33 bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Dordrecht, Zuid-Holland

Zwijndrecht, Zuid-Holland

In Bistro Twee33 geweest? Deel je ervaringen!