“Slechte kwaliteit”

Otto e Mezzo
Geclassificeerd als nr. 20 van 179 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

Eerste ervaring was verkeerde pizza’s meegekregen van een andere klant. Vandaag koude pizza’s in doos. Zeer slecht.
Tevens crème fraiche op pizza i.p.v. mozzarella.
Meer dan een uur op moeten wachten met dit als resultaat.
Waardeloze services als je aangegeven hebt dat het de vorige keer verkeerd is gegaan mag je er vanuit gaan dat men nu extra hun best doet. Maar nee hoor.
Nooit meer naar dit restaurant.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Zaak was net open en bedienend personeel was erg druk met zichzelf en de eigenaar zat buiten op terras. De pizza's, waaronder die van ons, werden uit de oven gehaald en in de opening van de oven opgestapeld tot er iemand was die ze op de borden kon leggen. Na een minuut of vijf werden de pizza's op de borden gelegd om vervolgens de pizza's weer te laten staan op de balie voor een minuut of vijf. Er was inmiddels al twee keer een belletje gegaan om aan het bedienend personeel aan te geven dat het klaar stond. Na het uitserveren meteen gemeld dat de pizza's koud waren.

De serveerster bood aan om de pizza's weer in de oven op te warmen! Een koude en inmiddels slappe pizza oppeppen in de oven! Hier hadden we geen zin in. Ook een nieuwe die daarna werd aangeboden hebben we afgeslagen. Dit hadden wij nog nooit meegemaakt! Nooit meer!

Datum van bezoek: september 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten weer en prima service! Vooraf de risottoballetjes. Pizza's lekker knapperig en dun en ook de risotto is heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Wat een geweldig restaurant! Kleinschalig met een fantastische keuken en aandacht voor de gasten. Het uitzicht op de havens krijg je er gratis bij, een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
3 juni 2019 beoordeeld

In Dordrecht vlak aan de kade , met een mooi uitzicht bevind zich een ontzettend gezellige Italiaan .waar je op het terras ,heerlijke gerechten kan nuttigen .
Met ontzettend lieve bediening ,en het eten staat daar op een hoog niveau .
Een aanrader als je Pasta of een lekkere Pizza wilt eten .
Als ik een cijfer moest geven , was het een 10 waard .

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Otto e Mezzo bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Papendrecht, Zuid-Holland

In Otto e Mezzo geweest? Deel je ervaringen!