“Bediening geen oog voor mensen op terras”

Restaurant De Beren Dordrecht
Geclassificeerd als nr. 76 van 182 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Barbecue, Grill
Dineropties: Diner, Lunch
Beschrijving: De Beren Dordrecht ligt aan het enige echte horecaplein van Dordrecht: Het Scheffersplein. Vooral in de zomer is hier altijd wel iets te doen en kun je op het terras heerlijk genieten van alle beroemde specialiteiten.
7 augustus 2021 beoordeeld

Als kippen zonder kop lopen er 5 mensen rond. Na onze eerste consumpties half uur moeten wachten op de 2e 3x gezwaaid te hebben kunnen we de bestelling doirgeven

Meisje zelf heel vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2021

13 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind 't sowieso altijd fijn bij de beren! Lekker, goedkoop en genoeg te eten op je bord. Super fijn! Wij waren de enige die buiten zaten vandaag en ze kwamen speciaal voor ons een heater aansluiten! Toppie!! Bediening was ook top! Behalve één gast die beetje chaggo was..

Datum van bezoek: oktober 2020
21 september 2020 beoordeeld

Al bij meerdere Beren geweest, deze locatie heeft een leuk sfeertje, mooi ingericht
het eten is goed en de bediening is ook dikke prima!

Datum van bezoek: september 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

Super lekker gegeten. Grote porties.
het buikspek is een aanrader: het gerecht was zeer zeker "unami" te noemen.
Kwaliteit zeer goed, Vriendelijke bediening, propere toiletten gelijksvloers! pluspunt!
Is zeker 5 sterren waard!

Datum van bezoek: juli 2020
28 juli 2020 beoordeeld

afgelopen zondag op terras gezeten. Het duurde al erg lang voordat er iemand onze drankjes kwam opnemen. Oke dat kan gebeuren dachten we nog (eigenlijk niet met zeker 4 man personeel op een niet vol terras). Dus vol goede hoop 3 gangen menu's besteld... Dit hadden we beter niet kunnen doen
Hebben serieus 1 uur en 3 kwartier op ons eten moeten wachten!!!!!
Serveerster kwamen ook niet tussendoor aan de tafel dus uiteindelijk zelf naar binnen gelopen.
Kregen stom excuus van dat het vlees nog bevroren was
Niet eens een drankje aangeboden niks...
Erg jammer dit. Heel slecht personeel voor een mooie tent. Eten was ook niks bijzonders..
Overigens rondom ons de andere mensen op terras waren ook aan het klagen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant De Beren Dordrecht bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Beren Dordrecht geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.