“Slechte service”
Beoordeling van Grand Cafe Dordts Genoegen

Grand Cafe Dordts Genoegen
Reserveren met
Grand Cafe Dordts Genoegen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 44 van 166 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin een lunch in Dordts Genoegen, prima broodje en kopje verse muntthee.
Helaas liet een serveerster naast onze tafel een glas rode wijn vallen en mijn wollen mantel zat onder de vlekken. De serveerster vond het heel erg en bood haar excuses aan en regelde dat ik de stomerij kosten vergoed zou krijgen.
Dezelfde dag mijn mantel weggebracht maar helaas kon de stomerij de vlekken niet volledig verwijderen.
Diverse malen telefonisch en mail contact gehad met Dordt Genoegen en de rekening van de stomerij en de aanschaf van de mantel met foto’s gestuurd. Hierop geen reacties. Uiteindelijk is afgelopen maand de rekening van de stomerij vergoed.
Mijn jas van een paar maanden oud is verziekt en het kan Dordt Genoegen schijnbaar niets schelen! Het lijkt mij dat een bedrijf voor dit soort ongelukjes toch een verzekering heeft? Geen enkel excuses, helaas......

Datum van bezoek: februari 2018

30 mei 2018 beoordeeld

Het eten was zonder meer slecht. Vieze hamburger, ongare rib-eye van slechte kwaliteit vlees. De wijn was niet te drinken.

27 mei 2018 beoordeeld

Hier geluncht tijdens Dordt in Stoom. Het gehele havengebied overladen de Scheffersplein terrassen overvol en dan bij het genoegen binnenstappen ( hele warme dag) waar het redelijk koel was, een bediening die perfect was ondanks de vele gasten binnen en buiten. Dan de bestelling snel geserveerd krijgen dat is een super pluim waard. Een chef en zijn mensen die begrijpen en weten wat ze aan het doen zijn. perfect en oh ja de smaak was voortreffelijk. chapeau ga erheen.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag wat wezen eten en drinken. Bijna een uur op ons eerste drankje zitten wachten. Toen we vroegen waar het bleef kregen we te horen dat het druk was bij de drank dus dat alle drankjes minimaal een half uur vertraging hadden. Heel bijzonder. Afrekenen ging ook niet vanzelf. Na 100 keer om de rekening te hebben gevraagd ben ik maar naar binnen gegaan en vroeg ik het daar. Ik kreeg te horen van de barman dat ik niet zo moest zaniken. Wat een vreselijke tent. Voor ons nooit meer.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens Dordt in Stoom zat het terras vol. Veel te weinig personeel. Na lang wachten (20 minuten) kwam er eindelijk iemand. Zij kwam vertellen dat het wachten op een drankje 40 minuten zou zijn. Opgestaan en naar een ander terras gelopen waar gelijk geserveerd werd. Overigens niet de eerste keer dat er te weinig personeel is en dat je erg lang moet wachten.

Reizigers die Grand Cafe Dordts Genoegen bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland

In Grand Cafe Dordts Genoegen geweest? Deel je ervaringen!