“Mooi plein, aardige bediening.”
Beoordeling van Grand Cafe Dordts Genoegen

Grand Cafe Dordts Genoegen
Reserveren met
Grand Cafe Dordts Genoegen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 44 van 162 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Het eten was zonder meer slecht. Vieze hamburger, ongare rib-eye van slechte kwaliteit vlees. De wijn was niet te drinken.

27 mei 2018 beoordeeld

Hier geluncht tijdens Dordt in Stoom. Het gehele havengebied overladen de Scheffersplein terrassen overvol en dan bij het genoegen binnenstappen ( hele warme dag) waar het redelijk koel was, een bediening die perfect was ondanks de vele gasten binnen en buiten. Dan de bestelling snel geserveerd krijgen dat is een super pluim waard. Een chef en zijn mensen die begrijpen en weten wat ze aan het doen zijn. perfect en oh ja de smaak was voortreffelijk. chapeau ga erheen.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag wat wezen eten en drinken. Bijna een uur op ons eerste drankje zitten wachten. Toen we vroegen waar het bleef kregen we te horen dat het druk was bij de drank dus dat alle drankjes minimaal een half uur vertraging hadden. Heel bijzonder. Afrekenen ging ook niet vanzelf. Na 100 keer om de rekening te hebben gevraagd ben ik maar naar binnen gegaan en vroeg ik het daar. Ik kreeg te horen van de barman dat ik niet zo moest zaniken. Wat een vreselijke tent. Voor ons nooit meer.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens Dordt in Stoom zat het terras vol. Veel te weinig personeel. Na lang wachten (20 minuten) kwam er eindelijk iemand. Zij kwam vertellen dat het wachten op een drankje 40 minuten zou zijn. Opgestaan en naar een ander terras gelopen waar gelijk geserveerd werd. Overigens niet de eerste keer dat er te weinig personeel is en dat je erg lang moet wachten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond dacht ik gezellig met mijn vriend, broer en schoonzusje iets te gaan drinken bij dordt genoegen. We werden gelijk geholpen toen we aankwamen wat top was, helaas moesten we op ons eerste drankje al 20 minuten wachten, we hadden ook om een asbak gevraagd, die hebben we nooit gezien. Prima. Vervolgens na wederom weer 30-45 minuten wachten ons tweede drankje besteld, tijdens het wachten waren er al meerdere mensen aan het klagen dat het zo lang duurde tot ze de rekening kregen. Na ongeveer 20 minuten kwam er iemand van het personeel naar ons toe met een dienblad, top, dachten wij. Mijn schoonzusje had een green tea besteld. De jongen kwam aan met warm water en een thee doos, ik zei tegen de jongen; we hadden geen thee besteld maar een green tea. Ook hadden we een cola en bier besteld, die op het dienblad stonden. De jongen liep weg met het dienblad, waar wij vanuit gingen was dat hij de thee om ging wisselen met de, door ons bestelde, green tea. Na 30 minuten nog steeds geen drankjes te hebben gekregen is mijn schoonzusje naar binnen gelopen om af te rekenen en door te geven dat we de bestelling wilde cancelen. Volgens het personeel, hadden wij gezegd dat we de drankjes niet meer hoefde. Wat dus niet het geval was en waren alle bestellingen het terras op gegaan. Ze hebben geen excuses aangeboden, en het lag dus allemaal aan ons. Kortom; hele lange wachttijden, klant is duidelijk geen koning en je zit dus 1,5 á 2uur op het terras en hebt kunnen genieten van 1 drankje, waar dit waarschijnlijk wel meer had kunnen zijn als er meer personeel had gelopen.

Reizigers die Grand Cafe Dordts Genoegen bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Dordrecht, Zuid-Holland

In Grand Cafe Dordts Genoegen geweest? Deel je ervaringen!