“Gewoon Geweldig”

Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Dessert in Dordrecht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Dit is een geweldig goed v.d. Valk Restaurant, of je nu voor lunch of diner komt, wat een kwaliteit serveren ze daar, en wat ook gezegd mag worden, Geweldig vriendelijk Personeel

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, snelle service en de sfeer is erg fijn. Ik verbaas me altijd over de mooie inrichting van alle van der valks. Goedkoop voor kwaliteit eten.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten maar wel erg saai en zakelijk. Buffet eten is prima meer dan voldoende keus en goed betaalbaar.

6 april 2018 beoordeeld

Wij hadden voor 4 personen geboekt Live and Cooking. Tijd: 18.00.
T eten was goed maar de wachtijden bij t vlees, vis, wok en nagerecht was een drama.
De gemiddelde wachttijd was 25 minuten. Onze conclusie: te vol. T bakgedeelte is niet zo groot waardoor er irritaties ontstaan. Jammer, wij hebben dit meegemaakt in Vianen op 1ste Kerstdag en nu weer in Dordrecht. We hebben een mail gestuurd maar helaas hebben we daar nooit iets op gehoord.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 3 stellen + kind heerlijk , gevarieerd gegeten. De live cooking is in Dordrecht een aanrader. Geen vreetschuur, zelfs een beetje sjieke. Voor de kleintjes wordt verzorgd. Onze tafel gastheer hebben wij apart een fooi geven om onze waardering te uiten. In combinatie met een overnachting geweldig en dit voor een mooie prijs.

Reizigers die Van der Valk Hotel Dordrecht bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland

In Van der Valk Hotel Dordrecht geweest? Deel je ervaringen!