Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Elene Penders

Prima verblijf

4,0 van 5 bollen2 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
De kamers zijn ruim, met veel plaats om koffers neer te zetten. 2 stoelen en een stoel voor het bureau. Er is een kluis aanwezig, een koelkastje en een Nespresso apparaat. Verder een ruime badkamer met inloopdouche. De waterdruk is prima.
De topper op het bed heeft z’n beste tijd gehad, vol kuilen en bobbels. Het dekbedovertrek is veel te dik. Het raam kan open, maar vanwege de naastgelegen A16 niet aan te raden
Het personeel is vriendelijk, het ontbijt goed en uitgebreid, ook het avondeten is goed verzorgd. 1 opmerking. Bestel je voor 1 persoon een hoofdgerecht dan zit daar een schaaltje patat en een schaaltje groente bij. Bestel je voor 2 personen dan krijg je dezelfde schaaltjes. Dan moet je echt nog wat bijbestellen. Voor de rest een prima verblijf
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 okt 2023
bedankt voor uw feedback, leuk om te horen.
0.3 km van Van der Valk Hotel Dordrecht
5.2 km van Van der Valk Hotel Dordrecht
Bar/lounge
Meer hotels in Dordrecht bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2023 via mobiele applicatie

Ons verblijf was prima in een superior kamer met ons zoontje van 4. Prima gegeten in het restaurant met goede en servicegerichte bediening.
Wel merk je dat het hotel wat verouderd raakt door slijtage van vloer of toiletdeur die niet helemaal lekker sluit,
Laatste bijzonderheid was dat de bedden voorzien waren van mega grote en dikke kussens. Als je je hoofd neerlegde zat je nagenoeg nog steeds rechtop in het bed…

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 20 juli 2023

Dit hotel recent bezocht. Het valt op dat bepaalde gedeeltes ( vloerbekleding in gangen bvb) al wat ouder zijn, maar nog steeds proper. Een nieuwe vleugel met meer dan 50 kamers is in ontwikkeling. Het restaurant zat overladen vol ( zondagavond) en het diner ( vg + hg) was één van de lekkerste die we in een VD Valk hebben gehad. Ook de bediening verliep vlekkeloos ( voor een massa volk nb). De maitre had ook de touwtjes goed in handen. Bij de mannelijke barman kon er moeilijk een lachje af!
Tijdens ons verblijf ( zondag/maandag) was het personeel nieuwe matrassen aan het leggen waardoor het gebruik van de liften rampzalig was met lange wachttijd tot gevolg.
het hotel heeft een overdekte + buitenparking.
Voor een kamer in de nieuwe vleugel komen wij zeker nog eens terug

Datum van verblijf: juli 2023
Valk Dordrecht, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2023

Dankjewel voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een positief verblijf bij ons hebt gehad. Het doet ons goed te vernemen dat je hebt genoten van het lekkere diner in ons restaurant en dat de bediening vlekkeloos verliep, ondanks de drukte op zondagavond.

We nemen ook je opmerkingen over de oudere gedeeltes van het hotel ter harte, maar zijn blij dat je toch hebt gemerkt dat we ons best doen om alles netjes en schoon te houden. Wat betreft de lange wachttijd bij de liften door het plaatsen van nieuwe matrassen, bieden we onze excuses aan voor het ongemak dat dit met zich meebracht.

We zijn verheugd dat je interesse hebt in de nieuwe vleugel en we kijken ernaar uit om je opnieuw te verwelkomen voor een verblijf in een van onze kamers daar. ^Melissa

Beoordeeld op 26 juni 2023

Een super van der Valk. Het eten was geweldig en met name het ontbijt was super. Zeer uitgebreid en voldoende. Kamers waren netjes en schoon. En personeel was erg vriendelijk. Een van de beste van der Valken tot nu toe. Aanrader.

Kamertip: Huur een fiets, e-bike of e-chopper. Je krijgt een route van het hotel en rijd de biesbosch-route. Zeer de moeite waard.
Datum van verblijf: juni 2023
Valk Dordrecht, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2023

Hartelijk dank voor uw enorm potitieve feedback over uw verblijf bij ons. Wat fijn om te horen dat het zo enorm goed bevallen is. Tot de volgende keer! ^Anouk

Beoordeeld op 19 juni 2023

Heel goed hotel, een van de betere Van der Valk hotels. Voor ons 30 jaar huwelijk lag het bed bezaaid met rozenblaadjes en kregen we een glas Prosecco ter attentie op de kamer. Ontbijt en diner waren top. Vriendelijk personeel. 1 minpuntje, na 23u vind je niets meer om te eten. Geen automaat te vinden, geen chips of koekje in de bar.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 3 juni 2023

Wij hebben 30 mei `s avonds a la carte gegeten i.v.m. hotelarrangement welke wij hebben geboekt en betaald.Wij vonden de bediening ZEER rommelig! De ober, oudere man met Brabants accent, was onvriendelijk, toonde weinig respect en had geen manieren.Bij het voorgerecht hadden we graag brood met smeersels gewenst, hetgeen we niet kregen.ook niet toen we dit hadden gevraagd.
Wij vonden de bediening verder rommelig, We moesten lang op onze drankjes wachten en hier regelmatig naar vragen. De twee donker gekleurde jongedames in de bediening waren erg vriendelijk en welgemanierd!
Ik heb ernstige darmklachten overgehouden na het eten van verschillende, pittig gekruide gerechten.
Ik heb dit gemeld, helaas is hier niets mee gedaan.
Voor ons is deze culinaire ervaring niet positief. Wij voelden ons , met name door de oudere mannelijke ober, zeer ongewenst!
Het ontbijt was in orde, bediening ook vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2023