Gratis annuleren tot 06-08-21
Expedia.comUS$ 232
eDreamsUS$ 231
Trip.comUS$ 368
Beoordeeld op 16 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben bij dit Van der Valk hotel een overnachting gedaan om door te reizen naar Zeeland. Het is een prachtig hotel met een standaard zeer grote kamer met een heerlijke badkamer. Een apart toilet naast de badkamer wat erg fijn is. Bij aankomst vers fruit op de kamer, helemaal top. Vanwege de Coronabeperkingen was het eten online te bestellen en kon beneden bij de receptie worden afgehaald. Was overigens prima verzorgt, het ontbijt kon worden afgehaald middels een buffet in het restaurant. Op de middag kun je gebruik maken van het terras. Misschien een tip, de kamer is erg groot en er is best veel ruimte over. Tijdens de Coronaperiode zouden twee stoelen met een klein restaurant tafeltje niet misstaan. Nu moet je eten aan een klein salontafeltje wat net te klein is. Verder prima verzorgt en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 17 oktober 2020 via mobiele applicatie

Voor mijn 50e verjaardag had ik grote plannen maar Covid-19 gooide roet in het eten. Uiteindelijk besloot ik mijn moeder mee te nemen naar het plaatselijke Van der Valk Hotel voor een overnachting met dîner en ontbijt. Dat je daar lekker kon eten wist ik al en overnachtingen in andere Van der Valk hotels waren altijd plezierig geweest. Op de dag van mijn verjaardag stapten we gewoon op de stadsbus die zijn eindpunt bij het hotel had. We werden vriendelijk ontvangen en vonden op onze kamer een paar verjaardsgsverrassingen. Heel attent. We zaten op de 13e verdieping dus we konden ver kijken. De kamer was comfortabel met goede bedden en een heerlijke regendouche. Wij dineerden a la carte. De porties waren echt groot. Je krijgt wel waar voor je geld. Het ontbijtbuffet is fantastisch. We gingen dan ook zeer voldaan naar huis. Ook al was dit niet wat ik oorspronkelijk voor ogen had, heb ik er enorm van genoten. Van der Valk Hotel is een heerlijk hotel en wie naar Dordrecht komt, bevelen we het van harte aan.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Vroeg geboekt voor een goede prijs en op de dag bij aankomst na een erge drukke werkweek heerlijk tot rust bij Van Der Valk Dordrecht. Professionele en zeer vriendelijke ontvangst door receptie (zeer goede maatregelen in tijden van Corona), zodat de gasten veilig kunnen verblijven. Luxe kamer is zeer comfortabel en in combinatie met uitzicht vanuit 10e etage maakt het dagje rust nog zeer aantrekkelijk. Ben benieuwd naar hun restaurant voor diner en ontbijt.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

In dit hotel van een heerlijke lunch genoten. Je kan zo wel van een lunch buffet gebruik maken als a la cart lunchen. Wij hadden gekozen voor van de kaart en daar zeker geen spijt van, prijs kwaliteitsverhouding is voldoende.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke ruime kamer, groot 2 persoons bad, goed bed, prima uitzicht en keurig schoon.. wat verwacht je nog meer? Wij zijn heel erg tevreden fijn verblijf hier! Pluspunt apart toilet op de superieur kamers.

Datum van verblijf: augustus 2020