23 mei 2018 beoordeeld

Via de weekend aanbieding gekozen voor deze lokatie. Top, modern, klasse hotel met veel faciliteiten. Prima restaurant, degelijke bar en skybar. Fitness en zwembad op de 14 e verdieping, met een fastastich uitzicht. Prima kamers zoals je bij Van Der Valk mag verwachten. Ideale plaats om tot rust te komen. Prachtige natuur park Bieschbos is vlak bij. Ook de stad is een aanrader voor een wandeling en wat vertier.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer mooi vd Valk hotel, met mooie ruime kamers en faciliteiten. Echter de service is niet naar vd Valk standaard. Receptie mag wel wat meegaander en uitnodigender als visitekaartje (niets van ons geboekte arrangement kregen we spontaan aangeboden; reservering diner, voucher drankje en welness attentie), ook in het restaurant kan hospitality het verschil maken terwijl de kwaliteit van het eten wel al prima is. Kortom een stapje erbij; always say yes! en we komen nog eens terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
29 april 2018 beoordeeld

Niks op aan te merken,,,,gewoon doen.
Goed restaurant en de kamers zijn ook prima in orde.
penthouse is ook geweldig ,,zeker om met je partner een keer te doen,,,,erg leuk.
en je zult een leuke avond cq nacht hebben.

Kamertip: allemaal goed
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Ruime kamers. Raam was defect en kon niet open. Derhalve airco moeten gebruiken. Naar ons gevoel werd het toen een wat stoffige bedoeling. Ontbijt top. Ideale ligging met veel parkeer mogelijkheden.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best Management,

Over onze ervaring in uw restaurant, hebben wij de volgende opmerkingen!

Wij hadden niet gereserveerd, maar er werd een tafel gecreeëd, super geregeld!
Het personeel is zeer vriendelijk.

Wel willen wij onze volgende opmerking plaatsen,

Bij het uitserveren hebben wij meerdere malen uw personeel er op attent moeten
maken, dat onze gerechten niet compleet waren.
Dit bracht ergenis ivm dat het personeel druk was met de andere tafels en niet snel
daarop konden reageren!!

Over de gemengde salade, zou het smakelijker zijn geweest wanneer daar een dressing bij was.

Het was zoveel prettiger en smakelijker wanneer alles in een keer werd uitgeserveerd!

Het ijsje van onze kleinzoon werd ruim nadat wij onze koffie hadden genuttigd (en daar ook alvorens naar hadden geinformeerd.) gebracht.
De opmerking hierbij was dat men in de keuken nog de felicitatie op het serveerbord moesten aanbrengen!
Onze gedachten hierbij was, serveer de koffie dan gelijkertijd of na het ijs!

Kortom was deze ervaring niet prettig.
Onze ervaring in De Valk, Zwolle zijn van een hoger niveau.

Buiten bovenstaande gerieven,willen wij u ernog op attent maken dat,
de appelmoes in een soort zwart majonaise bakje geserveert werd,
de kalfsentrecote perfect was,de sliptongentjes erg zout waren.

Kortom wij hadden meer verwacht, gezien onze andere ervaringen.

Onze conclusie is dat wij uw locatie voorbij rijden.
Hoop dat u deze bevindingen serieus oppakt.

M.vr.gr.
Fam.Veltrop