“Lekker gegeten in de zon op het terras”
Beoordeling van Villa Augustus

Villa Augustus
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Dessert in Dordrecht
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Vrijdagavond. Er waren (te) veel mensen. Een high tea, plus een feest in de aparte ruimten. Veel hotelgasten. Veel aanloop in de winkel.
Ondanks dat alles was er voldoende vriendelijk en attent personeel.
We hebben heerlijk gegeten. De hoofdgerechten, Ravioli en Geroosterde Voorjaarsgroenten, waren prima. Kleine porties. De taart voor het dessert was daarentegen behoorlijk groot. Ik ga nog eens terug op een weekdag, om meer van de rust in de tuin te kunnen genieten.

28 mei 2018 beoordeeld

Ze doen hun best om net iets specialers op tafel te zetten maar wat mij betreft was de poging niet super goed geslaagd. Niet slecht overigens, prima koffie en de bediening doet zijn best, bovendien gingen we alleen voor een bakje koffie.

28 mei 2018 beoordeeld

Deze was keurig en veel en lekker.
Voldoende variatie. Leuke locatie.
Goed bereikbaar voor zowel auto en openbaar vervoer

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze vrijdagavond blonk de bediening in het restaurant van Villa Augustus jammer genoeg uit in onkunde en onoplettendheid. En er was niemand die enige leiding gaf aan deze kennelijk onervaren mensen.
Het eten is al opgediend maar er is nog geen bestek, ondertussen staat onze ‘tafeldame’ uitgebreid bij een ander tafeltje te praten zonder op de andere gasten te letten.
Een vraag om een beter mes om het vlees te kunnen snijden levert eenzelfde mes op met de wens dit misschien scherper is.
Stagiairs in de bediening? Geen probleem, maar ze hebben recht op goede begeleiding. Dat is goed voor hen en voor de gasten.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden altijd goede ervaringen maar vanmiddag vonden we het restaurant weinig gul met de verstrekte spijzen voor de prijs die we betaalden!

Reizigers die Villa Augustus bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland

In Villa Augustus geweest? Deel je ervaringen!