073Ief
Den Bosch, Nederland

Mooie tuinkamer

Beoordeling van Villa Augustus
4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben hier 1 nacht geslapen in de tuinkamer. Een mooie, ruime en lichte kamer. De tuin is prachtig; hier genieten veel mensen van die dan wel recht je kamer in kijken...
De douche is heerlijk. Personeel vriendelijk. Ontbijtbuffet is lekker en voldoende vegetarische en gezonde keuzes
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
Во дворе
    1.9 km van Villa Augustus
    Meer hotels in Dordrecht bekijken
    Beoordeeld op 15 februari 2024 via mobiele applicatie

We hadden ons verheugd op een paar rustige nachten logeren (om carnaval te ontvluchten) in een mooie grote kamer in het waterreservoir. Helaas werd de eerste nachtrust luidruchtig verstoord door (wat na een telefoontje door receptie werd bevestigd) een reparatie team die een gebarsten waterleiding aan het repareren waren. Dit werd bij het uitchecken wel gecompenseerd doordat we een toekomstige overnachting cadeau kregen.

De kamer was ruim, met een fijn groot bed en badkamer beneden. Twee duidelijke minpunten voor ons aan deze kamer:
    geen deur waarmee je de badkamer of tenminste de toilet kon afsluiten
    De vloer was overal met klinknagels bevestigd, op blote voeten erg pijnlijk om op te stappen.
    Heerlijk diner gegeten in het restaurant. Het ontbijt buffet was aardig, maar druk, rumoerig en we misten warme gerechten.

We komen alsnog terug voor de sfeer maar dan weer in een ‘gewone’ kamer in de toren.

Kamertip: Kies beter niet een kamer in het waterreservoir maar een andere mooie kamer in de watertoren
    Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 14 februari 2024 via mobiele applicatie

Villa Augustus is by far niet meer wat het geweest is. Service is ver te zoeken en kwa gerechten totaal niets bijzonder meer. Het lijkt dat ze voor max aantal bezoekers gaan ipv het verlenen van een beetje service. Er hing ook een ‘zware’ lucht in het restaurant gedeelte , na een uurtje lunch roken we er naar. Jammer!

Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 7 november 2023

Na goede verhalen over dit hotel en de stad Dordrecht besloten dat we tijdens onze mini-tour door Nederland ook deze stad zouden aandoen. Hoewel het hotel iets buiten het centrum ligt (20 minuten wandelen) toch gekozen hiervoor vanwege het speciale karakter. Daarbij gekozen voor een kamer in het oude waterbassin, helemaal bovenin het hotel. De kamer is groot, met een relatief kleine wc en badkamer (moest allemaal ingepast worden in de oude bouw). Zeker niet de hoogste standaard van bouwkwaliteit. Leuke kamer, beetje weinig daglicht. Bed, grote tafel, veel loopruimte, belachelijk kleine TV. Mooi uitzicht door de kleine ramen, over het water. Prima bedden, dus goed geslapen.
    Ontbijt 's ochtends is niet in het hotel, maar in het 25 meter verderop gelegen restaurant. Ontbijt in buffetvorm, maar daar valt nog wel iets op aan te merken. Ook nu weer (net als bij diner) veel geroosterde groenten en andere vega-producten, maar vrij weinig ouderwets beleg qua vleeswaren en kaas. Geen broodjes, maar alleen boterhammen. Koffie is echt beetje triest, uit grote thermosapparaten, dus geen vers gezet kopje. Dat drink je dan ook uit een glas ipv een kop. Ongetwijfeld is er iemand geweest die heeft gedacht: laten we het ontbijt eens compleet anders maken dan wat mensen verwachten.... dat is gelukt!

Beoordeeld op 27 oktober 2023 via mobiele applicatie

Mooi dat dit gebouw, een watertoren, bewaard is gebleven.
    Entree is klein, knus en zeker niet steriel, als vele andere hotels.
    Vriendelijke ontvangst.
    Ruime kamer met uitzicht op tuin en water.
    Aan twee zijden ramen, dus veel daglicht. Inrichting is een beetje een allegaartje, echter zeer passend.
    Heerlijke douche en apart bad.
    Bedden zijn top!
    Tip: Kies een kamer vanaf de tweede verdieping of hoger.

Kamertip: Vraag kamer aan zijde Wantij en dan 2e verdieping. Bezoek ook haven van oude Dordrecht
    Beoordeeld op 19 oktober 2023

Heel mooi concept, alleen het personeel in het restaurant erg onvriendelijk en chagrijnig
    Moesten 2x naar andere tafel verplaatsen terwijl het erg rustig was, ook geen discussie mogelijk, zijn uiteindelijk weggegaan, ik kom hier niet meer