Travelocity
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 127
Hotels.comUS$ 127
Priceline
Beoordeeld op 18 april 2021 via mobiele applicatie

Echt wel een mooie verzorgde plek om te overnachten. Wel erg jammer dat er geen verzorgingsinstelling zoals douchegel of shampoo of zeep aanwezig waren. Sta je dan klaar om te douchen. Beetje karig. Verder in orde.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2020 via mobiele applicatie

Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg, is het gezegde wat bij me opkomt bij dit restaurant. Geroosterd biet.. ik zag niets geroosterd.. harde sla. Wat dan wel uit de (mooie) tuin zou komen. Winkel ook duur maar mooi. Veel uiterlijk vertoon. Ook leuk om gewoon doorheen te lopen..

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het hotel waar alles klopt. Zonder dat je er precies de vinger op kunt leggen waar het hem nu in zit, is er in dit hotel een onopvallende maar heel consistente lijn in de stijl en de decoratie. Iedereen voelt zich er thuis, korte broek en avondjurk, sportief en deftig, jong en oud, in een prettige mix. De kamers zijn tot in de puntjes verzorgd, de bedden heerlijk, de lakens crispy, de dekbedhoezen van heel luxe linnen, de badkamer als nieuw, en telkens loop je een beetje te grinniken om kleine ontdekkingen die je doet: een krukje met KIJK erop nodigt uit tot erop klimmen en uit het raam kijken, het vintage stoeltje zit verbazend comfortabel, het zeepje sopt fantastisch, het trekkoordje bedient de uitgekiende verlichting.
Wij genoten van een heerlijke slaap op een van de heetste dagen van het jaar dankzij goede airco, strakke lakens en een lekkere pittige douche.
Het ontbijtbuffet is voor onze smaak ideaal: geen vette happen, maar een bescheiden doch ruim voldoende keuze uit excellente streekproducten en brood uit eigen bakkerij. We hebben heerlijk in de tuin genoten van het ontbijt en de omgeving.
Het diner was ook helemaal naar onze smaak: kwailteit boven frutsels. Alleen had het restaurant van ons onderhand wel eens iets van ventilatie of airco mogen hebben: het kan er heel warm worden en dat is niet zo aangenaam tijdens het eten. Maar dat zou onze enige opbouwende kritiek zijn.
En als je er oog voor hebt: alles wat op het eerste gezicht zo ongedwongen, zo casual lijkt, maakt onderdeel uit van een uitstekend bedacht, doordacht en uitgewerkt decor, waar je als gast graag in meegaat. Middenin een oude stad verblijf je hier in een sprookjestuin. Zelfs na één nachtje hier moet je weer wennen aan het gewone leven buiten de Villa.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020

Een mooie oude watertoren is verbouwd tot hotel. Met 7 volwassenen en 2 kinderen hebben wij hier gelogeerd. 4 kamers in de watertoren, 2 op de 6e en 2 op de 5e etage. Heel bijzonder met de resten (vloer/wand) van het waterbassin van oud, glanzend, bruingrijs gietijzer. Het stormde en dak en spanten van de toren lieten van zich horen, heel bijzonder. Vanuit de ramen en de lift een mooi uitzicht op Dordrecht of het Wantij. Een heerlijk bed en een inrichting passend bij dit monument. De kinderen hebben in de tuinkamer gelogeerd met hun ouders, dikke pret in het stapelbed.
Wij hebben gedineerd en ontbeten in het restaurant. Bijzondere, smakelijke en gezonde gerechten. Groenten worden in het seizoen uit de grote eigen tuin gehaald (heel mooi aangelegde tuin rondom de toren en het restaurant). Brood werd ter plaatse gebakken. iedereen was enthousiast over deze bijzondere plaats.
Ook is een (biologische) groentewinkel aanwezig en kan men er bijzondere boeken, koffertjes e.d. kopen.
Dit verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 3 maart 2020

Wat een slechte taaie biefstuk en zeer matige pizza, gezellige vriendelijke bediening, mooie omgeving en gemakkelijk bereikbaar. Zal zeker in de zomer nog leuker zijn zo nabij het water, en bovendien redelijk dicht bij de stad

Datum van verblijf: februari 2020