Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 123
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 123
eDreamsUS$ 124
Orbitz.comUS$ 123
TravelocityUS$ 123
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Hele fijne plek dit! We hebben alleen een aantal keer ontbijtbuffet gedaan en geen overnachting. Maar het ontbijt is top! Heerlijk gegeten, hele mooie plek en top personeel! Zeker een aanrader voor iedereen die in de buurt is.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Mijn vriendin had het verhaal van Villa Augustus gezien in het programma ‘Herbestemming’ en wilde hier per se een keer naar toe. En wat een beleving was het. Een schitterende plek om te overnachten. Geniet van de mooie kamers, waarvan het grootste deel in de watertoren gevestigd zit. Zo sliepen wij in een voormalig waterbassin en was onze badkamer gevestigd in een voormalig lekbak. Een hele mooie toevoeging was de stalen vloer, die nog steeds in oude staat is. Daarnaast zijn de verschillende tuinen om het hotel heen erg mooi en de moeite waard om eens doorheen te lopen. Zo gebruikt men de verschillende groenten en fruit uit de tuin, voor de recepten die ze gebruiken in het restaurant. Ook het restaurant zit gevestigd in een voormalige unit van de watertoren, waar het water opgevangen werd. Echt een enorm leuke beleving hebben wij gehad bij Villa Augustus!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 30 november 2019 via mobiele applicatie

De aankomst bij het hotel in de avond zorgt al voor een aangename verrassing. Het hotel is mooi verlicht en ziet er indrukwekkend uit. Het uitzicht in de avond en bij daglicht over het water is erg fijn bij het wakker worden. Daarnaast is het restaurant een enorme aanrader voor niet alleen het ontbijt of diner, maar ook voor het rond kijken in de vershallen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 4 november 2019

Onverwachts genoegen, prachtig verbouwde watertoren tot modern maar smaakvol ingericht hotel. Leuke tuin met kruiden/groenten voor het restaurant en op loopafstand van het centrum van Dordrecht, een aanrader !!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019

personeel niet erg op de hoogte van biologisch eten.Gemberthee met tijm (een klein takje)Bij de vraag waar de tijm voor de rest was kreeg je de mededeling dat tijm erg sterk smaakt (Volgens mij vraag je erdaarom ook voot)Zelf wat extra tijm bij de keuken gehaald.Ook in de de citroen taart met tijm was de tijn ver te zoeken en de taart was papperig het walnoten ijs was vanille (waren vergeten te zeggen dat het walnoten ijs op was)en zo kunnen we nog wel even doorgaan Tip bekijk de tuin als je daarvan houdt en blijf verre van de maaltijden raag waar was de composthoop(toch belangrijk in een biologische tuin)

Datum van verblijf: oktober 2019