20 mei 2018 beoordeeld

Met z'n vieren de veerboot vanuit Rotterdam naar Dordrecht genomen. Lopend naar Villa Augustus is goed te doen. Alleen de entree al met het gezellige winkeltje, sfeervolle aankleding is een grandioze binnenkomer. Vervolgens hebben we heerlijk geluncht met een vriendelijke attente bediening. Dit is en blijft een aanrader. Vervolgens door de kruidentuin en achtertuin gelopen. We komen gauw terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
4 april 2018 beoordeeld

Eindelijk eens een hotel waar iets te beleven valt. Onze kamer was in het reservoir, nr 17 met zicht op tuin en restaurant. Dit is een kleine kamer, lekker bed en met inloopdouche. De tuinen zijn erg tof, verschillend en je voelt je echt op vakantie. Het restaurant is de hele tijd open en je beslist zelf of je wilt ontbijten of niet. Leuk toch.
Vanuit het hotel is het een 10 min stappen naar het centrum of de halte voor de busboot. Dart valt nog net mee. De busboot is ook een aanrader als je Rotterdam wilt bezoeken. Op de terugweg bezochten we ook nog Kinderdijk, unesco erfgoed.
Alles samen ; prachtig uitstapje.

Kamertip: Er zijn kamers op gelijkvloer, die hebben allen zicht op de tuin. Daar is minder prive. De andere kamers in de toren zijn best ok.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat moet je hier nog over zeggen. Ondanks dat het een groot complex is met een groot restaurant straalt het toch rust uit. Een plek met meerdere gezichten, industriële architectuur, een prachtig aangelegde tuin met veel gerecycled materiaal en aandacht voor de natuur, een mooi uitzicht over het water, een leuke cadeau winkel met eigenwijze leuke cadeautjes (ook voor jezelf), ook heerlijk brood, taart en biologische groente, een restaurant met veel biologische producten, een eigenwijs hotel etc etc.
Als dordtenaar is dit een plek waar ik regelmatig kom, voor een drankje in de tuin, een ontbijt met vrienden of een uurtje werk overleg met gasten. Lekkere producten met een gezonde twist.
Een aanwinst voor Dordt en zeker de moeite waard als ‘toerist’.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker geen spijt van onze keus om hier te overnachten tijdens ons weekendje Dordrecht. Wat een bijzonder hotel met een unieke inrichting op een prachtige locatie op een kwartiertje lopen van het oude centrum. We hadden een ruime kamer (nr 6) in de watertoren. Mooi uitzicht over de tuin en de rivier. Heerlijk bed en uitstekende badkamer. Boeiend filmpje op de TV over het ontstaan van het hotel. Enige kleine minpuntje is de gehorigheid...

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke setting tussen prullaria, mooie boeken, bijzondere voorwerpen, industriële look en een prachtige tuin en kassen. Het restaurant tussen de moestuinen en tegenover het hotel is groot, bijzonder en gezellig. Prima kaart met veel ruimte voor biologisch en vegetarische opties.

Verbleef: december 2017, reisde met familie