Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 22 mei
Meerdere manieren om te betalen
Herp D

Rustig , goede prijs kwaliteit verhouding

4,0 van 5 bollen26 aug 2023 beoordeeld
Fijn verblijf , schoon. Vriendelijk personeel.
Kamer heeft niet super ruime inrichring maar genoeg voor standaard hotelkamer.
Eten is beter dan van der valk aan de overkant.
Enige minpunt is geen bad op hptelkamer
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 aug 2023
Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Ava | Front office
  • ZenHotels.com
5.2 km van Postillion Hotel Dordrecht
Meer hotels in Dordrecht bekijken
Beoordeeld op 25 augustus 2023

Van een heerlijk diner genoten in een gezellige sfeer mede dankzij de professionele en vriendelijke bediening door Marith, Danique en Steven. We bevelen dit restaurant zeker aan bij onze familie en vrienden.

Datum van verblijf: augustus 2023
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw mooie review! We vinden het erg fijn om te lezen dat u alles naar wens was. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet, Ava | Front office

Beoordeeld op 6 augustus 2023

We kwamen voor een overnachting i.v.m. afspraak de volgende dag. We hebben genoten van rustig hotel , vriendelijk personeel en ruime kamer met ruime douche. Ontbijt en diner was goed. We komen graag nog een x terug.

Kamertip: Rustig hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt en diner was goed. Lounge. Fijne ruime kamer met ruime douche. We komen graag een x terug

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw mooie review! We vinden het erg fijn dat alles naar wens was. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Ava | Front office

Beoordeeld op 31 juli 2023

Op zich prima verblijf met vriendelijk personeel.
Kamer 112 Dordrecht , wel wat benauwd. Airco en afzuiging badkamer maken veel geluid dus s avonds doe je ze echt wel uit. Raamuitzetter zou dan fijn zijn, nu een te klein knipje.

Bij een 2 pers. Upgrade Kamer is een extra fauteuil met tafeltje net even de kers op de taart. De ruimte is er wel, is net dat extra sterretje :)
(nb zit nog een lange strook schilderstape over de badkamer deur, kussens zijn aan vervanging toe)

Beoordeeld op 8 juli 2023

Echt een zakelijk hotel. Niet geschikt voor een paar daagjes weg. Sfeerloze kamers. Wat erg opvalt is dat er bij het ontbijt niemand van het personeel aanwezig is om iets aan te vullen. En dat niets is afgedekt. Het ligt daar gewoon de hele tijd onafgedekt
Niet erg hygiënisch. Tip: Glazen afdekpkaten. Ook bleven de tafels niet afgeruimd staan. Nog een tip voor de receptie. Een ouderwetse manier maar wel eentje die altijd werkt: Gebruik een bel zodat gasten niet minuten staan te wachten.

Beoordeeld op 10 april 2023

Bedienders waren heel aardig en lekker eten, heel mooi hotel en goed verzorgt, niet lang hoeven wachten op het eten, fijne banken en stoelen, leuk interieur vooral de kussens die heel zacht waren, leuk restaurant!

Datum van verblijf: april 2023
Receptie Dordrecht, Owner van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2023

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Graag tot de volgende keer!

Valente | Front Office