Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 93
Expedia.com
US$ 93
Word beloond met One Key
Trip.com
US$ 86
Volledig restitueerbaar voor do 5 okt.
Hotels.comUS$ 93
PricelineUS$ 93
Agoda.comUS$ 93
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (650)
Beoordelingen filteren
650 resultaten
Waardering van reizigers
132
273
165
55
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
132
273
165
55
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 650 beoordelingen
Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten. Personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk en hebben bij vragen alle tijd voor je. Persoonlijke aandacht. Bedden zijn goed en kamer is netjes en schoon.
Was een relaxed weekend, net wat we nodig hadden.
Wij raden dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank yvonz814
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2023

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles tijdens uw verblijf naar wens is geweest. Wij hopen u binnenkort graag weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Susan | Front-office

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 april 2023

Marith heeft ons uitstekend geholpen aan tafel tijdens diner ook de barman.uitstekend advies van gekregen.de kamer super weer de grootste en de mooiste 122 vorige x 126 helemaal af heerlijk bed badkamer top.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank G K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2023

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u binnenkort graag weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Susan | Front-office

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 maart 2023

Heel vriendelijke ontvangst. Toevallig waren we uitgezocht als VIP-gasten. Mooie ruime kamer met glaasjes, prosecco, slofjes, badjassen, een aangename verrassing.
Minpuntje. Er waren geen stoelen waar we op konden zitten om ons drankje te drinken. Dat vonden we niet gezellig.Maar verde4r kamer en badkamer prima en zeer schoon!!

Minpuntje vonden wij ook dat het ontbijt 's morgens als wij kwamen 08.30 uur al een hele tijd had gestaan. Dat merkte je aan de scrumbled eggs,
kaas die omkrulde, spek dat op was, ws. omdat de meeste mensen 's morgens vroeg aan het werk moesten.

Kamertip: Geen idee. Wij vonden de kamer prima. We hoorden niets van het snelverkeer op de A16.
Datum van verblijf: maart 2023
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank jennysY1119FA
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2023

Beste gast, bedankt voor uw mooie review! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen voor feedback en zullen dit intern verder oppakken. Verder hopen wij jullie snel weer te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Susan | Front-Office

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2022

in 1 zin: Om te janken zo slecht is dit hotel.

- Zeer slecht, onervaren en buitengewoon onvriendelijk personeel. Inclusief "manager" die ernaast staat. Geen idee waar ze mee bezig is en hoe ze een team moet leiden. Ze denkt blijkbaar vanaf een kruk aan de bar waar andere gasten zitten. Ik stond bij de bar om iets te bestellen dus ik vroeg aan haar of ik een bakje koffie mocht, was haar antwoord 'Ow ja geen idee waar ze zijn, maar er zal zo wel iemand komen'. Te lui om even een gast te helpen welke jouw salaris betaald?

- Personeel wat totaal niet gemotiveerd is om leuk gerechten en dranken aan tafel te voorkomen, wel eens gehoord van up- en cross selling? Kan het het personeel niet eens kwalijk nemen aangezien ze het voorbeeld moeten nemen van een vrouw die aan de bar zit en liever lui dan moe is.

- Het eten was trouwens ook echt niet goed. Rauwe kip, halfgebakken friet en een aparte 'frisse salade' wat nog net niet vanzelf wegliep van tafel zo weinig en karig. Ook die zullen liever snel naar huis gaan dan dat ze gemotiveerd werken.

- Toen ik in de avond nog wat ging drinken aan de bar konden ik en de overige gasten meegenieten van de gesprekken over de medewerkers welke gevoerd werden bij de receptie. Nog nooit meegemaakt dat er in het bijzijn van gasten geroddeld wordt over andere collega's.

- Aan de kamers is duidelijk te zien dat ze hier het liefst geen geld en aandacht meer aan besteden. Hele karige kamers, niet eens een schilderijtje of een sierkussentje niks. Tevens zeer slechte bedden waar je in een kuil ligt zo oud zijn ze. Het ergste van alles was nog dat er witte spetters zaten in de badkamer welke er niet af gingen... als je een beetje nadenkt weet je waar ik toen ook aan dicht... Reactie van receptie was: "Ow ja nee dat hoort zo"....

- Op het eerste gezicht ziet het hotel er wel redelijk uit, zeker als je binnen komt. Maar als je verder kijkt zie je de enorme mankementen aan dit gebouw waar gewoon niks mee gedaan wordt.

Blijkbaar zit heer een management wat zeer ongemotiveerd is en er alleen zit om op de 25e hun salaris binnen te strijken, dit is ook te zien aan de medewerkers die maar al te graag bij de receptie roddelen en klagen ongeacht of er gasten bij zijn of niet. Opzich logisch als je het voorbeeld moet nemen van een vrouw die aan de bar zit en vanaf daar taken uitvoert.

Voor mij nooit meer Postillion, rij liever nog 3 uur terug naar huis dan dat ik hier ooit nog een keer moet verblijven.

Datum van verblijf: november 2022
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank T6743WTingev
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2022

Beste Ingev, wat enorm betreurenswaardig om te lezen dat je verblijf niet naar wens is geweest. Ik ben geschrokken van de inhoud van de mail. Uiteraard hebben we gelijk intern zaken aangekaart en opgepakt. Wel kom ik graag persoonlijk met je in contact om je ervaring nader te bespreken. Ik wil je vriendelijk verzoeken om ons even te bellen (078-6184444) of even te mailen naar fo1.dordrecht@postillionhotels.com. Ik hoop snel van je te vernemen. Met gastvrije groet, Daan I General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2022

VERMIJDEN!!!!!

Nog nooit zo'n slecht hotel gezien met zulke slechte service. Ik heb al veel meegemaakt maar dit overtrof echt alles.

1. Bij aankomst kom je op een parkeerterrein waarbij de prullenbakken uitpuilen en de entree bezaaid ligt met sigaretten. Echt geen gezicht.

2. Bij de incheck stond er een onwijs onvriendelijke, arrogante vrouw achter de receptie (rond de 45 denk). Werd afgeblaft met een: Ik ben nu bezig met de kassa, stoor me niet. Wtf!? Ik ben een gast die jou kassa komt vullen?? Na 10 minuten mocht ik komen en werd ik ingecheckt, geen fijn verblijf gewenst verder.

3. De kamer op de 3e etage, tja... ik denk dat je beter onder een brug kan slapen. Deur ging al stroef open, leek wel alsof er een kast voor stond zo zwaar, ik schrok van hoe klein de kamer was, het vieze oude interieur vol vlekken en de bergen stof. Het raam was zo smerig dat je niet eens naar buiten kon kijken. Toen ik de badkamer (nouja 1 vierkante meter) binnenkwam ben ik me laveloos geschrokken. De gehele achterwand van het toilet zat onder de sperma welke er was ingetrokken. Gelijk naar de receptie gelopen waar ondertussen een jongere man samen met nog iemand stond die te druk waren met roddelen over andere collega's zoals ik het kon horen. Toen ik mij maar weer tussen het gesprek kon dringen vermelde ik de vlekken. Met een vermoeid antwoord: "Ow ja vervelend, maar dat hebben veel kamers en gaat er niet af dus kan niks voor je doen."

4. Het diner, tja... totaal niet ontvangen door de "aanwezige" medewerkers, waren meer met elkaar in de keuken of naar de andere bar chillen. In een onwijs vies restaurant gezeten met stoelen welke allemaal kapot zijn, stukken uit de scheve tafels en een enorme rioollucht. Drankje besteld, ik kreeg een glas... het leek alsof de spermavlekken van de badkamer boven in het glas zaten zo vies. Vervolgens een medium rare biefstuk besteld welke totaal doorbakken was, seizoensgroente... het was gewoon zielig om naar te kijken zo weinig zat er in het roestige blauwe pannetje. Het restaurant zat toch aardig vol, maar gek genoeg geen personeel waar ik mijn klacht kwijt kon omdat ze weg waren. Toch maar doorgegeten, want ja ik had honger. Uiteindelijk kwamen ze dus ik vertelde dit aan ze, was het antwoord "Ow, maar je hebt het toch op, wat zeur je dan". Vol verbazing ben ik weggelopen.

5. Na een hele slechte nacht gehad te hebben op zeer slechte, oude, zachte bedden waar je in een kuil ligt ben ik naar het ontbijt gegaan. Er was 1 (!) iemand aan het werk. Ik zag dat ze het heel druk had dus ik wachtte netjes bij de balie ik vroeg aan haar hoeveel ontbijters ze had en of ze maar alleen was. Ze had 120 man ontbijt en ze moest alles alleen doen. Mensen ontvangen, buffetten aanvullen, tafels leegruimen en ook nog de mensen in het restaurant bedienen. Enorm veel respect voor haar, ik zou mijn spullen hebben gepakt hebben en tegen de manager gezegd hebben dat hij het uit mocht zoeken en zelf bordjes af mocht ruimen. Ontbijt verder niet bijzonder, veel op en/of uitgedroogd. Keuken had het ook druk en kon het niet aan.

Ik zou eigenlijk nog een nacht blijven, maar ik heb mijn spullen gepakt en ben gaan uitchecken. Bij de receptie vroegen ze niet eens waarom ik eerder weg ging, ik vroeg zelf maar of ik misschien de manager even kon spreken. Het antwoord "Ow daar heeft hij geen interesse in". Bizar joh, wat een k*t organisatie.

Gelukkig hadden ze aan de overkant bij Van der Valk wel te bieden zoals het hoort in een hotel.

Echt een bizarre situatie, ik overnacht gemiddeld 2x per week in een hotel ivm zaken voor zon 25 jaar nu. Echt al veel meegemaakt, maar dit overtrof echt alles.

Het gaat bij dit hotel niet om gasten en service verlenen, maar om het verdienen van geld welke niet terug geïnvesteerd wordt.

Mijn advies: In een hele grote straal vermijden en liever 2 tientjes meer uitgeven om bij Van der Valk aan de overkant te slapen.

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank erikvR4969XO
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken