VERMIJDEN!!!!!
Nog nooit zo'n slecht hotel gezien met zulke slechte service. Ik heb al veel meegemaakt maar dit overtrof echt alles.
1. Bij aankomst kom je op een parkeerterrein waarbij de prullenbakken uitpuilen en de entree bezaaid ligt met sigaretten. Echt geen gezicht.
2. Bij de incheck stond er een onwijs onvriendelijke, arrogante vrouw achter de receptie (rond de 45 denk). Werd afgeblaft met een: Ik ben nu bezig met de kassa, stoor me niet. Wtf!? Ik ben een gast die jou kassa komt vullen?? Na 10 minuten mocht ik komen en werd ik ingecheckt, geen fijn verblijf gewenst verder.
3. De kamer op de 3e etage, tja... ik denk dat je beter onder een brug kan slapen. Deur ging al stroef open, leek wel alsof er een kast voor stond zo zwaar, ik schrok van hoe klein de kamer was, het vieze oude interieur vol vlekken en de bergen stof. Het raam was zo smerig dat je niet eens naar buiten kon kijken. Toen ik de badkamer (nouja 1 vierkante meter) binnenkwam ben ik me laveloos geschrokken. De gehele achterwand van het toilet zat onder de sperma welke er was ingetrokken. Gelijk naar de receptie gelopen waar ondertussen een jongere man samen met nog iemand stond die te druk waren met roddelen over andere collega's zoals ik het kon horen. Toen ik mij maar weer tussen het gesprek kon dringen vermelde ik de vlekken. Met een vermoeid antwoord: "Ow ja vervelend, maar dat hebben veel kamers en gaat er niet af dus kan niks voor je doen."
4. Het diner, tja... totaal niet ontvangen door de "aanwezige" medewerkers, waren meer met elkaar in de keuken of naar de andere bar chillen. In een onwijs vies restaurant gezeten met stoelen welke allemaal kapot zijn, stukken uit de scheve tafels en een enorme rioollucht. Drankje besteld, ik kreeg een glas... het leek alsof de spermavlekken van de badkamer boven in het glas zaten zo vies. Vervolgens een medium rare biefstuk besteld welke totaal doorbakken was, seizoensgroente... het was gewoon zielig om naar te kijken zo weinig zat er in het roestige blauwe pannetje. Het restaurant zat toch aardig vol, maar gek genoeg geen personeel waar ik mijn klacht kwijt kon omdat ze weg waren. Toch maar doorgegeten, want ja ik had honger. Uiteindelijk kwamen ze dus ik vertelde dit aan ze, was het antwoord "Ow, maar je hebt het toch op, wat zeur je dan". Vol verbazing ben ik weggelopen.
5. Na een hele slechte nacht gehad te hebben op zeer slechte, oude, zachte bedden waar je in een kuil ligt ben ik naar het ontbijt gegaan. Er was 1 (!) iemand aan het werk. Ik zag dat ze het heel druk had dus ik wachtte netjes bij de balie ik vroeg aan haar hoeveel ontbijters ze had en of ze maar alleen was. Ze had 120 man ontbijt en ze moest alles alleen doen. Mensen ontvangen, buffetten aanvullen, tafels leegruimen en ook nog de mensen in het restaurant bedienen. Enorm veel respect voor haar, ik zou mijn spullen hebben gepakt hebben en tegen de manager gezegd hebben dat hij het uit mocht zoeken en zelf bordjes af mocht ruimen. Ontbijt verder niet bijzonder, veel op en/of uitgedroogd. Keuken had het ook druk en kon het niet aan.
Ik zou eigenlijk nog een nacht blijven, maar ik heb mijn spullen gepakt en ben gaan uitchecken. Bij de receptie vroegen ze niet eens waarom ik eerder weg ging, ik vroeg zelf maar of ik misschien de manager even kon spreken. Het antwoord "Ow daar heeft hij geen interesse in". Bizar joh, wat een k*t organisatie.
Gelukkig hadden ze aan de overkant bij Van der Valk wel te bieden zoals het hoort in een hotel.
Echt een bizarre situatie, ik overnacht gemiddeld 2x per week in een hotel ivm zaken voor zon 25 jaar nu. Echt al veel meegemaakt, maar dit overtrof echt alles.
Het gaat bij dit hotel niet om gasten en service verlenen, maar om het verdienen van geld welke niet terug geïnvesteerd wordt.
Mijn advies: In een hele grote straal vermijden en liever 2 tientjes meer uitgeven om bij Van der Valk aan de overkant te slapen.