Destinia.com
Travelocity
Orbitz.com
Trip.comUS$ 115
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Kamer via Social Deal geboekt. Kamer gekregen die niet helemaal schoon was. Personeel heeft dit netjes opgelost en een nieuwe kamer aangeboden. Deze kamer was goed. Het ontbijt in het hotel is uitgebreid en steeds erg vers. Veel keuze, van bagels tot croissants tot yoghurt. Het enige minpunt zijn de twee losse bedden.

Beoordeeld op 1 augustus 2021

We hebben hier 2 nachten prima geslapen. De kamer is modern en schoon. Er is geen koelkastje en je kunt geen koffie/theezetten. Het ontbijt is top en het driegangen keuze -menu smaakte heerlijk. Van de fitnesszaal kun je gratis gebruik maken. Het personeel is vriendelijk en attent.

Datum van verblijf: juli 2021
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Beste mevrouw De Jong, bedankt voor deze review. Goed om te horen dat alles tijdens uw verblijf naar wens is geweest. Helaas beschikken onze standaard kamers niet over een koffie en thee faciliteit, maar onze comfort kamers hebben dit wel! Wanneer u een kamer wenst met een koffie en thee faciliteit, dan maken we dit graag in orde voor u. Hopelijk tot snel! Met gastvrije groet, Thijs | Front Office

Beoordeeld op 30 juli 2021

Jaren geleden zakelijk geboekt en gelogeerd bij dit hotel. Nu als privépersoon voor een kort bezoek aan Dordrecht. Zeer vriendelijk en professioneel personeel in de receptie. Ruime kamer met uitstekend bed. Alleen de afstandsbediening van de TV haperde bij het in- en uitschakelen. Daar een opmerking over gemaakt bij de receptie.

Datum van verblijf: juli 2021

Beste Tom, bedankt voor deze mooie review! Goed om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen bij ons in het hotel. Met gastvrije groet, Thijs | Front Office

Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Geweldige service en heel erg lieve mensen die ontzettend hun best doen
Zeker als je beseft dat er niet veel personeel was
Gemotiveerd ten top en zeer zeker klantvriendelijk
Zeker een aanrader ook de omgeving was prachtig waar je heerlijk kunt fietsen

DUS DOEN

Kamertip: Prachtige fietspaden en een prachtig waterrijk gebied Je kunt ook nog gebruikt maken van de watertaxi neem evt een OV mee Super 👍👍
Datum van verblijf: juni 2021
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Beste meneer/mevrouw, bedankt voor deze hele mooie review. Dit waarderen wij enorm! We vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest voor jullie. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Thijs | Front Office

Beoordeeld op 16 juli 2021

Enkele dagen van tevoren besproken via voordeeluitjes met de vraag of het mogelijk was om een mindervalide kamer te krijgen. Ter plaatse was deze helaas bezet, maar kregen een upgrade naar een suite. Super bedankt ervoor.
Het driegangenmenu en ontbijt waren ook heerlijk.

Datum van verblijf: juli 2021
Receptie Dordrecht, Eigenaar van Postillion Hotel Dordrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2021

Beste meneer/mevrouw, bedankt voor deze mooie review! Wij waarderen dit enorm. Goed om te horen dat zowel de kamer als het ontbijt en diner naar wens is geweest voor jullie. Hopelijk tot snel! Met gastvrije groet, Thijs | Front Office