2 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel met vriendelijk personeel. Comfort-room is ruim genoeg en voldoet aan bijna al onze eisen. Mogelijk tot fitness. Restaurant met degelijke kwaliteit. Ontbijt ruim genoeg en voldoende keuze. Het hotel ligt wel wat kort bij autosnelweg (misschien nuttig als je van daaruit wil uit zwerven) en beetje ver van centrum.

Kamertip: Slechts 1 zeteltje op comfort-room; meestal ben je toch met twee.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
5 april 2018 beoordeeld

Ik ging samen met mijn vrouw en 5 vrienden op weekend naar dit hotel (vrijdag tot en met zondag). We boekten een arrangement via Travelbird (89 euro per persoon voor 2 overnachtingen, ontbijt en avondeten, welkomstdrankje en 1 dag gratis fietsen). Aangezien we wel natuurliefhebbers zijn kozen we dit hotel om dan met de fiets De Biesbosch te bezoeken. Het hotel ligt vlak aan de snelweg, wat ons in eerste instantie afschrikte. Bij het binnenkomen zagen we echter wel een mooi en modern hotel. De kamer was ook zo. Relatief nieuw met een meer dan degelijk bed en van de snelweg hoor je niets. De bediening aan de receptie was niet altijd even goed (reserveren van de fietsen gebeurde 2 weken op voorhand en op het moment dat je ze gaat halen zijn er gene meer). Dit werd echter wel na wat discuteren opgelost en er werden nieuwe fietsten besteld voor een uurtje later. Ondertussen kregen we een drankje in de lobby. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het avondmaal was een 3-gangenmenu van behoorlijke kwaliteit.
Het hotel ligt op een klein halfuurtje fietsen van De Biesbosch, dus de ligging is zeker niet slecht. Wij houden een goed gevoel over aan ons weekend.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi zakenlijk hotel waar je heerlijk kunt overnachten. Prima kamer netjes modern ingericht. Lekker goed zeer uitgebreid verzorgd ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Kortom prima hotel voor nette prijs.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
28 maart 2018 beoordeeld

Het is een fijn Hotel waar je prima kunt verblijven als zaken reiziger. het ligt dicht bij de snel weg, en je kunt er alle kanten op . De locatie voor een verblijft langer dan een aantal dagen is het niet geschikt.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
26 maart 2018 beoordeeld

Hotel ingeklemd tussen industrie en snelweg. Groot gratis parkeerterrein en makkelijk te vinden. De kamer was basic maar qua ruimte en bedden prima. Goede werkplek en snel gratis internet. Badkamer met douche, zowel handdouche als regendouche. Het leek allemaal redelijk nieuw maar toch wat gebreken. Een van de leeslampen van het bed was afgebroken, de hal rond douchedeur was uit de rails gelopen. Onderhoud dus wat achterstallig en dat is jammer. Ergerlijk was de wake up call om 04:45 die niet voor mij bedoeld was: 'hello your taxi is ready!!!' Daarna niet meer geslapen en daar kwam ik eigenlijk voor...:-(. Bij vertrek kreeg ik excuses en gratis koffie aangeboden. Maar eigenlijk vind ik zo'n fout niet kunnen. Ontbijt was wel weer prima en liet het voor 07:00 en heel erg wakker goed smaken. Was die wake up call er niet geweest dan was deze review positiever geweest. Ook vanwege de uiterst bescheiden prijs voor prima comfort. Ligt aan snelweg maar is prima geisoleerd.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken