Word beloond met One Key
Ron M
Duiven, Nederland

Fantastisch verblijf in een Wikkelhouse

4,0 van 5 bollen12 apr 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fantastisch verblijf in een Wikkelhouse. Erg mooi en eco-friendly. Uitrusting is top met zeer goede bedden, handdoeken, douchegel, keukenhanddoeken en nespresso-machine incl cups.
Geweldige ervaring.
En vanuit de locatie is er genoeg te wandelen en te kanoën
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.6 km van Stayokay Hostel Dordrecht
  • eDreams
6.5 km van Stayokay Hostel Dordrecht
Meer hotels in Dordrecht bekijken
Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Ik heb hier een geweldig leuke tijd gehad!! De ligging is erg mooi! Heel lekker kunnen wandelen, kano varen! Wij hadden geweldig weer. Personeel ontzettend vriendelijk, kamer helemaal ok! Er hangt een bijzonder fijne sfeer.. ik hoop hier nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 1 maart 2022 via mobiele applicatie

Een erg mooi gelegen Stayokay. Leuke kamers, schoon, vriendelijk personeel en een prima ontbijt. Je kan er vlakbij een mooi tochtje maken met een fluisterbootje. Bij wijze van uitzondering mocht onze hond ook mee. Het zou fijn zijn als dat wat vaker zou mogen.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 27 mei 2021

Een heerlijk verblijf gehad in StayOkay Dordrecht. Naar toe gevlucht voor de regen maar het was meer dan okay.

Mooie locatie, schone nette kamer en lekker ontbijt en andere dingen.

Belangrijker nog heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een absolute aanrader!!

Paul Ruijs

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 april 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben twee nachten in deze Stayokay geslapen. Prima kamer! Goed schoon sanitair. Vriendelijk personeel! De Corona-maatregelen zijn 👍 geregeld. Lekker ontbijt! Terras is mooi gelegen, kijkt uit over de Biesbosch. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 7 november 2020 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend verbleven in één van de (in totaal 4) wikkel huisjes. Het was voor ons precies waar we naar op zoek waren: een mooie locatie in/dicht bij de natuur die privé gelegen is. Aangezien er niemand anders op het terrein van de wikkel huisjes stond (kampeerders) voelde het meer afgelegen dan het daadwerkelijk was. Ook al zit de stay okay zowat naast een industrieterrein merk je dit niet vanaf het hostel of de huisjes, en is de biesbosch vervolgens op loopafstand.

Verder hebben wij de service en het huisje zelf als zeer prettig ervaren. De staff was behulpzaam en het huisje bevatte alles om er zelf te kunnen koken, relaxen (i.e. boeken en tijdschriften) en een fijn bed en fijne douche. Wel was de kookplaat wat klein wat soms om wat extra puzzelen met de pannen vroeg. ;) Onze enige opmerking zou verder zijn dat een lijstje om aan te geven wat je in het ontbijt mandje zou willen fijn zou zijn!

Datum van verblijf: november 2020