“Lekker eten bij Fijn bar en kitchen”
Beoordeling van Fijn Bar & Kitchen

Fijn Bar & Kitchen
Geclassificeerd als nr. 12 van 299 Restaurants in Delft
Beschrijving: Midden in het centrum van Delft vindt u Bar & Kitchen Fijn. Wij zijn gevestigd in een historisch pand. Ons interieur heeft een tijdloze uitstraling met een huiskamer allure waar u zich snel thuis zult voelen. Naast ons interieur kunt u uiteraard genieten van huisgemaakt taartjes, de diverse luxe sandwiches , onze vergeten vlees en vis en natuurlijk Oma's Stoofpotjes.
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, aardige gastheer, het restaurant ligt op een leuk plekje in Delft en er is een gezellig en leuk sfeertje. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019

8 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via social-deal een bezoek gebracht aan dit restaurant. Aardige bediening en heerlijk eten. 3 gangen menu gekregen met allerlei gerechtjes. Echt een soort proeverij. Was ook gezellig druk! Dus een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje en gezellige bediening. Met ern social deal heb je voor 15 euro een proeverij. Betaal je de echte prijs dan kom je bedrogen uit. Eten was prima maar meer ook niet. Na een bezoek naar het toilet heb ik een kijkje in de keuken kunnen nemen. Dat had ik beter niet kunnen doen. Een proffesionele keuken hoort enigszins opgeruimd maar zeker schoon te zijn, dat was zeker niet het geval. Vieze vloer, vies aanrecht en een grote rommel

9 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig eten in een knus restaurantje. De bediening doet goed z'n best dat jij het naar je zin hebt. Zeker een aanrader met de social deal!

8 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige avond met mijn vriendinnen! Super goed verzorgd en altijd gezellige sfeer! Vaker geweest en zeker een aanrader!

Reizigers die Fijn Bar & Kitchen bekeken, bekeken ook

In Fijn Bar & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!