“good food”
Beoordeling van Fijn Bar & Kitchen

Fijn Bar & Kitchen
Geclassificeerd als nr. 10 van 299 Restaurants in Delft
Beschrijving: Midden in het centrum van Delft vindt u Bar & Kitchen Fijn. Wij zijn gevestigd in een historisch pand. Ons interieur heeft een tijdloze uitstraling met een huiskamer allure waar u zich snel thuis zult voelen. Naast ons interieur kunt u uiteraard genieten van huisgemaakt taartjes, de diverse luxe sandwiches , onze vergeten vlees en vis en natuurlijk Oma's Stoofpotjes.
1 week geleden beoordeeld

wat een fijn restaurant met warme medewerkers alles gaat heel snel en alles was lekker voor al de huisgemaakte brownies zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: augustus 2019

9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangen door de gastheer met gevoel voor humor. Lekker gegeten, goede hoeveelheid met verse ingrediënten. Mocht wat meer groente bij zitten. Het restaurant zag er een beetje rommelig uit, maar volgens mij waren ze aan het klussen.

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Het was een fijn bezoek en zeker voor herhaling vatbaar! Raad iedereen die het wil uitproberen de heerlijke gerechten van de green egg aan!

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader als je een dagje in Delft hebt doorgebracht. Ook zagen wij veel bezoekers uit Delft dat bevestigde de serveerster. Bediening prima en ook de ontvangst, we hadden niet gereserveerd maar er was een hoge tafel beschikbaar. Dag menu asperger op zeer speciale wijze gepresenteerd, een aanrader.

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Social Deal bij dit restaurant gegeten. Het eten was goed, een proeverij met diverse hapjes. Hartelijke ontvangst.
Het restaurant ziet er echter wat sjofel, kan wel een opknapbeurt hebben.

Reizigers die Fijn Bar & Kitchen bekeken, bekeken ook

In Fijn Bar & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!