“Redelijke prijs voor goede kwlwiteit”
Beoordeling van Van Der Dussen

Van Der Dussen
Reserveren met
Van Der Dussen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 270 Restaurants in Delft
Keukens: Europees, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld

Eten is prima. Je zit een beetje in de kou door openstaand dak achterin de zaak. Personeel enigszins afstandelijk. Het menu kent een aantal gerechtjes waar je uitnkunt kiezen of een af en toe wisselend menu van de chef. Waar gewenst met bijpassende wijn.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze beoordeling is lastig omdat er nogal wat dingen ver uiteen lagen.
Allereerst is de kwaliteit van het eten goed en goed bereid. Wel vonden we het jammer dat er slechts 1 menu was en hier maar liefst 3x vis op voorkwam binnen 5 gangen en 2x eend.
Sommige leden van de bediening, die de hele avond wisselde, waren zeer vriendelijk en voorkomend en andere juist wat koel en kortaf.
De tijd tussen de gangen was vrij lang, we hebben voor 5 gangen van 18.30 tot 22.45 gezeten en de laatste gang kwam zelfs helemaal niet totdat we er zelf om vroegen.
Al met al lekker gegeten, maar niet de ervaring die we hadden verwacht n.a.v. de andere recensies hier.

22 juli 2018 beoordeeld

Laatste op een doordeweekse dag gegeten met een groot gezelschap en het was onvergetelijk. Prachtige ambiance, voortreffelijke wijnen en eten om nog lang over te smullen.

9 juli 2018 beoordeeld

Loop hier gerust even voor om, zoek dat Bagijnhof even op! Erg leuke sfeer, erg fijn dat het dak open was (het was een warme avond ). We hebben met zijn vieren een mengelmoes gegeten van het menu en de menukaart, en dat kon gewoon allemaal, heerlijk! Van voorgerecht tot aan de koffie, iedere gang was even lekker, héérlijke rundersukade. Bediening attent en gezellig. Hier komen we beslist nog vaker!

18 juni 2018 beoordeeld

Mooi concept met vele gerechten. Ongewongen sfeer, prima om iets te vieren met gasten die houden van goed koken en verfijnde culinaire gerechten, zonder overmatige chique.

Reizigers die Van Der Dussen bekeken, bekeken ook

In Van Der Dussen geweest? Deel je ervaringen!