“klacht word niet serieuz genomen.”
Beoordeling van Van Der Dussen

Van Der Dussen
Reserveren met
Van Der Dussen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 270 Restaurants in Delft
Keukens: Europees, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
24 maart 2018 beoordeeld

sfeervol, maar service !!!! en kwaliteit kan beter.
Met graad en schub in je vis ben ik mijn hele leven nog nooit eerder tegengekomen.
Dit met nog wat andere aandavhtspunten zijn voor ons reden om te twijfelen aan dit restaurant.
Erg jammer !!!!

13 maart 2018 beoordeeld

Wat een verwennerij, hier wordt goed gekookt, tegen een redelijke prijs. Leuke en vlotte bediening. Er mag iets meer aandacht geschonken worden aan de combinatie wijn versus gerechten. Wij vonden de kwaliteit van de geserveerde wijnen bij de heerlijke gerechten wat tegen vallen. Maar we hebben een heerlijke avond gehad en genoten van de geserveerde gerechten. De koffie met een goede keuze uit verschillende flessen digestief is verrassend.

30 januari 2018 beoordeeld

Onwijs lekker gegeten en gedronken. Daarnaast zeer goede bediening en een mooie omgeving. We hadden heerlijke oesters vooraf, kregen een amuse en aten vervolgens een 4-gangen menu met een heerlijke wijn erbij. De prijs-kwaliteit verhouding is top!

23 januari 2018 beoordeeld

Bij de entree oppassen voor een kleine verhoging van de vloer. Overigens wordt je daar heel snel op geattendeerd door het personeel. Wij waren bij een 50 jarig huwelijk.
Kregen voordat we gingen dineren allerlei lekkere kleine hapjes geserveerd. Verder gedineerd met z'n allen. Prettige bediening, uitstekend eten en een gezellige sfeer. Kortom: een prima gelegenheid. Neem wel een goed gevulde portemonnee mee.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zat met zakelijke groep in mooie zaal boven. Uitstekend menu met flexibiliteit om aan allergieën of dislikes tegemoet te komen.

Goed gepresenteerd. Prettig uitgeserveerd en degelijk lekker eten.

Prima prestatie, ook in wat grotere groep.

Reizigers die Van Der Dussen bekeken, bekeken ook

In Van Der Dussen geweest? Deel je ervaringen!