Tripadvisor

Bar Sil
Geclassificeerd als nr. 40 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Italiaans
1 week geleden beoordeeld

We waren er nu met onze zoon en zijn tweeling van 2 jaar. Koffie en thee gedronken met heerlijk appelgebak met slagroom. In de zomer kan je heerlijk op het terras zitten. Was nu ondanks de heaters toch iets te koud. De bediening is er super! Zo hadden ze nu uit eigen beweging de thee voor de tweeling wat kouder geserveerd, top!

Datum van bezoek: februari 2020

20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier lekker lunchen met de broodjes die ze serveren. Ook de menga-smoothie is bij ons favoriet. Veel aan kinderen gedacht door zandbak en limonade, water of iets anders uit een plastic beker met een lange vinger! Altijd feest.

Datum van bezoek: oktober 2019
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras op het gezelligste plein van Delft. Je wordt er snel en vriendelijk geholpen. Eten en drinken is er top. Kortom..een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Lekker eten, huisgemaakte balletjes bij panini en slaatjes zijn aanrader. Vriendelijk personeel. Gezellige drukte op plein dat vol staat met terrassen van bistro's die aan de overkant van de straat liggen.

Datum van bezoek: juni 2019
4 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gelucht op het terras onder de bomen op de heetste dag van juli! Bediening was snel en ze waren aardig. Heerlijke Tostini (moderne tosti) en ice tea gehad.
We komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bar Sil bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Bar Sil geweest? Deel je ervaringen!