“Leuke bar bij Beestenmarkt”
Beoordeling van Bar Sil

Bar Sil
Geclassificeerd als nr. 39 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Italiaans
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras op het gezelligste plein van Delft. Je wordt er snel en vriendelijk geholpen. Eten en drinken is er top. Kortom..een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

4 juni 2019 beoordeeld

Lekker eten, huisgemaakte balletjes bij panini en slaatjes zijn aanrader. Vriendelijk personeel. Gezellige drukte op plein dat vol staat met terrassen van bistro's die aan de overkant van de straat liggen.

Datum van bezoek: juni 2019
4 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gelucht op het terras onder de bomen op de heetste dag van juli! Bediening was snel en ze waren aardig. Heerlijke Tostini (moderne tosti) en ice tea gehad.
We komen hier zeker terug!

30 juli 2018 beoordeeld

gewoon doen heerlijk eten aanrader vind ik zelf de tomatensoep
maar alles is er heerlijk ook de bediening klasse

22 juli 2018 beoordeeld

Heel gezellig terras met vriendelijke efficiënte bediening. De drankjes zijn goed, redelijk formaat en de eenvoudige maaltijden zijn prima.

Reizigers die Bar Sil bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Bar Sil geweest? Deel je ervaringen!