“Altijd gezellig”
Beoordeling van Barbaar Delft

Barbaar Delft
Reserveren met
Barbaar Delft is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 14 Koffie en thee in Delft
Beschrijving: De Barbaar is het stadscafé waar Delft samenkomt, gelegen aan het mooiste plein van Delft. Omringd door Delftse cultuur, technologie en ondernemerschap, is bij ons altijd iets nieuws te vinden en te proeven. Je kunt bij ons terecht voor ontbijt, koffie, borrel, lunch en diner.
30 maart 2018 beoordeeld

Bij de Barbaar, onderdeel van het Prinsenkwartier, kun je gezellig koffie drinken, taart eten of heerlijk lunchen. 's Zomers is het lekker buiten zitten op het rustige Agathaplein. Tevens kun je even Kadmium bezoeken, de galerie of de Kunstsuper waar voor een heel redelijke prijs kunstzinnige cadeautjes te koop zijn.

Datum van bezoek: maart 2018

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten bij Barbaar. Leuk restaurant met een open keuken, waardoor we tussendoor nog gezellig met de kok konden praten. Op veel tafels lagen spelletjes, waardoor het ook leuk zou zijn om alleen even een drankje te doen.

Als voorgerecht hadden we carpaccio met truffelroom, eens een keer iets anders dan normaal. Ons hoofdgerecht was de Barbaarse burger. Ook anders dan normaal, namelijk met cranbarrysaus. Voor de jarige werd nog een leuke boodschap op het bord geschreven met een lekker sausje. Als toetje hadden we chocolademousse en panna cotta met anijs en vanille. We vroegen nog of wij slagroom bij ons toetje mochten en toen heeft de kok nog speciaal voor ons, vlak voor sluitingstijd, verse slagroom geklopt.

Al met al een hele leuke avond met heerlijk eten.

Datum van bezoek: maart 2018
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten op het terras (mooie locatie!) geborreld. Bediening was vriendelijk, maar wel traag. Het bestellen van een drankje kostte wat tijd.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht bij de Barbaar. De kaart is nite zo groot, maar biedt voldoende keuze. Het "menu van de chef" stelde niet teleur en werd vergezeld van een goede tomatensoep. De ingrediënten zijn vers en zijn zoveel mogelijk biologisch. De bediening is vriendelijk en snel.
Prima eetgelegenheid.

Datum van bezoek: augustus 2017
8 maart 2017 beoordeeld

Een heerlijke coffee gedronken bij Barbaar. Goede, vriendelijke bediening, heerlijke lekkernij bij de coffee geserveerd. Goede sfeer, mooi aangekleed. Top!

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Barbaar Delft bekeken, bekeken ook

In Barbaar Delft geweest? Deel je ervaringen!