“Voor een speciaalbiertje, bij Locus de meeste keus”
Beoordeling van Locus Publicus

Locus Publicus
Geclassificeerd als nr. 58 van 299 Restaurants in Delft
29 juni 2017 beoordeeld

Gezellig cafe. Een lange smalle pijpenla met tafeltjes, stoeltjes en een bar. Altijd goed bezocht. Als liefhebber van speciaal bier, kan je los bij Locus. Leuk terras.

Datum van bezoek: februari 2017

9 mei 2017 beoordeeld

Al jaren niet meer geweest, maar dit biercafé zit er al sedert mensenheugenis.

Zeer uitgebreide collectie bieren, ook van de tap. Snacks en lunchbroodjes zijn ook goed voor elkaar, locatie ook (al is de zitgelegenheid buiten wel wat beperkt).

Jammer van de zeer stugge en horkerige service vandaag; we zullen het er maar op houden dat ze pas tegen het einde van de middag op gang komen in een biercafé...?

Datum van bezoek: mei 2017
27 december 2016 beoordeeld

Kom hier af en toe. Woonde vroeger in Delft en kwam hier toen met enige regelmaat. Wat wij oudjes leuk vinden is dat er in al die jaren (35 jaar) volgens mij niks veranderd is.

Datum van bezoek: december 2016
28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine cafetje in Delft heeft zo veel bieren dat het lastig is om een keuze te maken. En de prijzen zijn ook prima. Leuk om een biertje te doen.

Datum van bezoek: november 2016
16 september 2016 beoordeeld

Bij ons bezoek aan Delft brengen we elk jaar een bezoekje aan de Locus : een zeer grote bierkeuze en de bieren aan de tap veranderen altijd.
De patron is zeer vriendelijk en alhoewel we slechts één keer per jaar in Delft zijn , herkent hij ons altijd ( die Belgen met hun Oerbier...)
Volgend jaar terug naar de Locus , misschien iets vroeger , eind augustus , want dan zijn er Bierfeesten,zegt de patron

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Locus Publicus bekeken, bekeken ook

In Locus Publicus geweest? Deel je ervaringen!