Tripadvisor
Delft

“Gezellig even koffie drinken!”
Beoordeling van Jans Lunch Koek & Gebak

Jans Lunch Koek & Gebak
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Dessert in Delft
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op donderdag is er markt in Delft , dan is het heerlijke om bij Jans koffie te drinken met heerlijk gebak , of een heerlijke lunch te gebruiken van goede kwaliteit!!
Er is in de zomer buiten een terras!

Datum van bezoek: december 2019

2 januari 2020 beoordeeld

Lekkere koffie en lunch genoten. Wel zit je erg dicht op elkaar.
Vriendelijk en snelle bedienend personeel.

Datum van bezoek: januari 2020
22 december 2019 beoordeeld

Een erg leuke nieuwkomer is Jans, heerlijke koffie en volgens mij zelfgebakken lekkernijen voor erbij. Betaalbaar, vriendelijke service en een mooi assortiment om mee te nemen danwel kado te geven. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld

OP zaterdag met vriendin koffie gedronken bij Jans. Wat direct opvalt is dat iedereen dicht op elkaar zit en het erg lawaaierig is.
Bediening stug en onvriendelijk, geen aanrader voor de zaterdag !

Datum van bezoek: november 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

We hebben daar een ijsje gegeten en even gezeten. Er waren veel originele smaken, zoals kaneel-koekjes, pindakaas-caramel en bokkepootjes. Ook de smaak was erg goed. De neid die ons hielp, gaf aan dat alles zelf werd gemaakt.

Het personeel was zeer vriendelijk naar ons en anderen. Ook hadden zij een jongen "in dienst" met het syndroom van Down. Deze jongen ging zeer opgewekt naar huis en had het duidelijk naar zijn zin gehad. Hij kreeg complimentjes voor zijn werk en er werd op een prettige manier gesproken over zijn eigen veiligheid: "Ga je goed uitkijken als je oversteekt?" Het geeft aan dat de sfeer erg prettig is, mede door het lekkere eten/drinken en de medewerkers!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Jans Lunch Koek & Gebak bekeken, bekeken ook

In Jans Lunch Koek & Gebak geweest? Deel je ervaringen!