“Hoge kwaliteit en vriendelijkheid”
Beoordeling van Jans Lunch Koek & Gebak

Jans Lunch Koek & Gebak
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Koffie en thee in Delft
4 weken geleden beoordeeld

We hebben daar een ijsje gegeten en even gezeten. Er waren veel originele smaken, zoals kaneel-koekjes, pindakaas-caramel en bokkepootjes. Ook de smaak was erg goed. De neid die ons hielp, gaf aan dat alles zelf werd gemaakt.

Het personeel was zeer vriendelijk naar ons en anderen. Ook hadden zij een jongen "in dienst" met het syndroom van Down. Deze jongen ging zeer opgewekt naar huis en had het duidelijk naar zijn zin gehad. Hij kreeg complimentjes voor zijn werk en er werd op een prettige manier gesproken over zijn eigen veiligheid: "Ga je goed uitkijken als je oversteekt?" Het geeft aan dat de sfeer erg prettig is, mede door het lekkere eten/drinken en de medewerkers!

Datum van bezoek: augustus 2019

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening bij Jans. Prima plekje op terras gevonden en genoten van uitstekende lunch. Landbrood met zelfgemaakte eiersalade en een vega-'bord' Sofie. Heerlijke salade met linzen, veldsla, bietjes, pijnboompitjes en pitabroodje met humus. Verrukkelijk en zeker aanrader als je keertje in Delft wilt lunchen. Oh ja en sluit dan af met verse gemberthee en karamelkoffie. Uiteraard met echte slagroom!

Datum van bezoek: mei 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdag wilden we op aanraden bij Jans gaan lunchen. Het was druk toen we binnen kwamen maar naar verloop van tijd kwamen er meerdere tafels leeg. Ondanks dat lukte het niet om de aandacht van zowel een jonge dame als heer te trekken. Het leek net of ze ons niet wilde zien. Ook een stel naast ons wat wilde afrekenen was al heel lang aan het wachten. Zonder enige respons zijn maar na 20 minuten weggegaan. Al hadden we maar "ik kom zo bij gehoord " Heel jammer. Het gaat denk heel goed vandaar het voor jou 10 anderen gedrag.

Datum van bezoek: april 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Een gezellige locatie met achter de “zaak” zelfs een terras. Dat op een top locatie.
Vriendelijke bediening en heerlijke koffie en ander lekkers. Ook voor een gezellige high thea of heerlijke lunch. Echt de moeite van een beoek waard

Datum van bezoek: februari 2019
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eetcafe waar je lekker en verantwoord kan eten. Service was goed,medewerkers waren vriendelijk. Sinds kort mag ik geen gluten en lactose meer en hier werd rekening mee gehouden tijdens mijn bestelling wat erg fijn was.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Jans Lunch Koek & Gebak bekeken, bekeken ook

In Jans Lunch Koek & Gebak geweest? Deel je ervaringen!