“Leuk!”
Beoordeling van Jans Lunch Koek & Gebak

Jans Lunch Koek & Gebak
Geclassificeerd als nr. 4 van 13 Koffie en thee in Delft
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eetcafe waar je lekker en verantwoord kan eten. Service was goed,medewerkers waren vriendelijk. Sinds kort mag ik geen gluten en lactose meer en hier werd rekening mee gehouden tijdens mijn bestelling wat erg fijn was.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut mijn favoriete zaak om lekker te gaan lunchen in Delft. Gezellig terrasje, lekker eten en vriendelijke bediening.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige lunchroom, ook goed met kinderen. Relaxte sfeer en achter een klein terrasje buiten. Vriendelijke bediening.

31 maart 2018 beoordeeld

Wij kwamen om kwart voor vier binnen, en vroegen om de menukaart,de bediening bracht hem, maar zij niet dat vanaf 4 uur de keuken dicht was (een belachelijke tijd trouwens).
Ze liet ons een tijd zitten en kwam om vijf voor vier de bestelling opnemen, toen zij ze de keuken is dicht vanaf 4 uur.
We konden niets meer bestellen.
4 uur is 4 uur en niets vijf voor 4, Kortom een waardeloze zaak, ik kom er nooit meer

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke, gezellige plek in het centrum van Delft. Lange, smalle zaak met open keuken achterin. Erg druk op zomaar een vrijdagmiddag maar aan de grote tafel hadden we direct plek. Er is veel keuze voor ontbijt en lunch. Ik koos de quiche met dadel en gorgonzola en die smaakte prima! Met een lekkere grote salade erbij was dit best een flinke lunch. Mn tafelgenoten namen een tosti en tja-daar viel weinig op aan te merken. Ik vond de bediening opvallend vriendelijk en attent, al met al een aanrader!

Reizigers die Jans Lunch Koek & Gebak bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Jans Lunch Koek & Gebak geweest? Deel je ervaringen!