Tripadvisor
Delft

“Bijzondere sfeer, maar eten is onder de maat”
Beoordeling van De Mol

De Mol
Geclassificeerd als nr. 145 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Belgisch, Nederlands
19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je snapt de naam van deze ‘herberg’ zodra je binnenkomt, want het is er aardedonker, met alleen wat kaarslicht. De sfeer doet inderdaad middeleeuws aan, mooie ruimte met veel hout en simpele banken. We kregen snel wat te drinken (ik had prima rode wijn), en er stonden pinda’s en borrelnootjes, maar we moesten lang wachten voor we echt wat te eten kregen. Zet dan op z’n minst ook wat brood neer. Misschien lag het ook aan ons krappe budget voor dit afdelingsuitje, maar ik vond het eten al te primitief: spareribs, stukken gekookte aardappel en een zeer eenvoudige salade. De koffie na afloop was slap en lauw. Geen aanrader, deze plek.

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

Heel authentiek en leuke atmosfeer, lieve bediening maar vis was niet vers, was droog en smaakloos. Lamsvlees was niet goed gekookt. Groente en aardappel was goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een avond genieten van elkaar, hier kun je niet anders dan de tijd nemen , heerlijk brood. Super lekker eten vriendelijke bediening, beetje opgepept zitten, maar dat is wel eens zo leuk...

Datum van bezoek: maart 2019
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was wel prima, Maar te weinig. Een kleine schaal aardappel en een kleine schaal salade voor 9 personen. Ook kregen we per persoon een worstje en een stukje kip bij het hoofdgerecht. En bij de koffie en thee ging ook helemaal mis!

Troubadour en aankleding was leuk!

Datum van bezoek: januari 2019
18 januari 2019 beoordeeld

Hier moet je een keer gegeten hebben, de sfeer is middeleeuws en er wordt met de hand gegeten. Vaak is er een troubadour aanwezig Frank van Es en zorgt voor de middeleeuwse sfeer.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die De Mol bekeken, bekeken ook

In De Mol geweest? Deel je ervaringen!