“Maandelijks etentje”

Geclassificeerd als nr. 167 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Belgisch, Nederlands
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: 's Zomers kun je bij De Beren Delft op de beregezellige Beestenmarkt heerlijk buiten eten op het grote, vernieuwde terras. Er vinden gedurende het gehele jaar vele evenementen plaats op de Beestenmarkt waaronder het Delftse Jazzfestival en de kelnerrace. Door het ruime zaaltje is deze vestiging ook zeer geschikt voor groepen die gezamenlijk willen dineren of borrelen.
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met lekker weer op het terras gegeten.

We hadden voor 4 personen onbeperkt spareribs.

Goed gebakken en mals van smaak. Goede en attente bediening.
Goed en lekker gegeten voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019

30 juli 2019 beoordeeld

We kwamen aan en er zat nog bijna niemand hadden besteld en alle klanten die aankwamen kregen hun eten snel ben na uur naar binnen gelopen of we ons eten nog kregen ja komt eraan uit eindelijk ons eten gehad... als aan mij lag was ik allang weggegaan maar me vrouw wilden niet weg uit eindelijk was het eten nog het ergst niet te vreten slechtste hamburger ooit en ongelofelijk duur nee voor mij nooit meer Dit restaurant

Datum van bezoek: juli 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, maar het eten was qua prijs/ kwaliteit veel te duur. Verder was het smakeloos, de kipsate was droog en met minimaal drupje saus. De spare ribs waren meer gekookte kauwgomsticks met suikerdrap, dan zoals op de kaart stond gegrild vlees. De drankjes waren ook zeer prijzig. conclusie , kwaliteit prijs eten , is veel te duur en product is te vergelijken met een magnetron/convectomaat maaltijd, totaal geen resultaat van enige culinaire inbreng van een kok.

Datum van bezoek: april 2019
1 april 2019 beoordeeld

Prettige bediening, goed eten. Fijne kaart en een driegangen menu met genoeg keuze.
Gezellige plek in Delft op de Beestenmarkt.

Datum van bezoek: maart 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Met twee personen het drie gangen menu genoten. Carpaccio, uitstekend, de beroemde sateh uitstekend, en de dame blanche nog uitstekender. Een heel goed bier van het vat: Cornet Oaked een mooi zwaar blond. Opmerkzame bediening, die altijd in de buurt is. Leuke sfeer, opgeruimd en netjes.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die De Beren Delft bekeken, bekeken ook

In De Beren Delft geweest? Deel je ervaringen!