“(Her)ontdekking van Grieks pareltje”
Beoordeling van Athene's Olijf

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 118 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Grieks
11 december 2019 beoordeeld

Hartelijk ontvangst door onze gastheer, Nikos.Voorafjes waren erg smakelijk; ook de hoofdmaaltijden smaakten ook heerlijk! De wijn was ook een voltreffer.De desserts smaakten ook heerlijk.
Wat ons betreft een voltreffer, die we zeker nog wel vaker zullen bezoeken.

Datum van bezoek: december 2019

16 november 2019 beoordeeld

slecht bedeining en de patatje voor 3 personen waren.heel weinig en het lijkt op de restjes geserverd personnel ging discusseren met ons. ik zou het niet aanraden

Datum van bezoek: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden 2 social deals maar kwamen op laatste moment met 3 personen extra. Was geen probleem. Eten was lekker. Porties precies groot genoeg. Vriendelijk personeel

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Erg zout allemaal en veel te duur voor de hoeveelheid eten. Giro’s smaakte goed maar de rest was gewoon niet bijzonder. Ik ben echt een Grieks eten liefhebber maar dit was eens maar nooit meer. Voor de helft minder en 10 keer betere kwaliteit kun je beter naar the real Greek op de markt gaan in Delft

Datum van bezoek: oktober 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Het personeel is vriendelijk maar verder heb ik er eigenlijk geen goed woord voor over. Verschikkelijk zout, heel weinig voor heel veel geld. Een echter afknapper. Heb alle Griekse restaurants in Delft weleens bezocht maar nog nooit zo slechgt gegeten. Nooit meer al krijg ik het cadeau en ik zal het niemand aanraden.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Athene's Olijf bekeken, bekeken ook

In Athene's Olijf geweest? Deel je ervaringen!