“Parel van Delft”

OF
Geclassificeerd als nr. 104 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Grieks
1 week geleden beoordeeld

Heerlijke avond gehad. Ten eerste was het eten ontzettend lekker. Er is voor ieder wat wils, ook vegetarisch. We zaten allemaal tevreden te smullen en hebben 3 gangen genomen. Ook de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar!!

Datum van bezoek: september 2019

1 week geleden beoordeeld

Via een giftforyou bon hebben wij voor dit restaurant gekozen.
De menuekaart zag er prima uit maar wij konden vanwege de giftforyou bon alleen maar kiezen uit een hele kleine menuekaart. En het vlees was niet lekker .Dat viel ons erg tegen
Echter de bediening was goed

2 weken geleden beoordeeld

Ik denk wel de beste Griek in de omgeving Den Haag, Rotterdam en Delft! Super lekker eten en erg gastvriendelijk!
De restaurant is ook erg mooi gemaakt en je voelt je alsof je echt in Griekenland bent!

Complimenten!

2 weken geleden beoordeeld

Altijd is het super lekker en gezellig in Athene olijf. Leuke mensen die heel goed bedienen en het eten is altijd arg goed gemaakt. Al jaren de beste Griek in delft!!!

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo net buiten de drukte van de beestemarkt ,ligt dit verborgen restaurantje. Met een klein terras voor de deur en een groter terras midden op het pleintje. Via de primera kaart hier wezen eten. De ontvangst was hartelijk en gastvrij. De speciale keuze kaart was uitgebreid genoeg. We kozen voir diptrio en gehaktballetjes in tomatensaus vooraf.als hoofdgerecht de vleestrio en iets speciaals ;ossehaaspuntjes en champignons in saus afgeblust met kumquad. ZALig!!! Goed verzorgd: alhoewel de ossehaaspuntjes iets kleiner gesneden we iets lekkerder zouden zijn. dessert was ook goed . Al met al genoten en zeker een zaakje om terug te komen.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Athene's Olijf bekeken, bekeken ook

In Athene's Olijf geweest? Deel je ervaringen!