“Super eten en drinken!”
Beoordeling van Kek

Kek
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Dessert in Delft
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Origineel en gezellig. Heerlijke koffie en lekkere ontbijtjes & lunch. En dat alles omgeven door bijzondere en originele cadeau’s en hebbedingetjes. Kek, uniek in Delft. En… altijd weer anders. Tot straks.
14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek! Lekker eten, ook voor vegans. Lekkere koffie met verschillende soorten melk, sapjes en veel keuzes voor ontbijt en lunch.

Datum van bezoek: juni 2019

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en snelle bediening ! Smaakvolle broodjes met voldoende groenten en ook veggiemogelijkheden
Trendy interieur, zeer leuk concept

Datum van bezoek: juni 2019
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje moeilijk kiezen in het begin, geen standaard lunchgerechten. Maar echt heerlijk! Een aanrader. Ook heel gezellig.

Datum van bezoek: mei 2019
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauww wat een waanzinnig leuk zaakje. Personeel is super vriendelijk. Eten erg lekker (vooral de ontbijt- havermoutmuffin).
Bijna alles wat ze bij kek gebruiken is er ook te koop.
Het is er inderdaad erg druk maar het wachten is het zeker waard.
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer een bezoekje brengen aan kek.

Datum van bezoek: april 2019
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De place to be in Delft. Wij gaan voornamelijk in de ochtend ontbijten. En dat is perfect. Wel vaak dat er helaas geen plekjes zijn.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Kek bekeken, bekeken ook

In Kek geweest? Deel je ervaringen!