“Leuk, hip en healthy food.”
Beoordeling van Kek

Kek
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Dessert in Delft
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Origineel en gezellig. Heerlijke koffie en lekkere ontbijtjes & lunch. En dat alles omgeven door bijzondere en originele cadeau’s en hebbedingetjes. Kek, uniek in Delft. En… altijd weer anders. Tot straks.
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauww wat een waanzinnig leuk zaakje. Personeel is super vriendelijk. Eten erg lekker (vooral de ontbijt- havermoutmuffin).
Bijna alles wat ze bij kek gebruiken is er ook te koop.
Het is er inderdaad erg druk maar het wachten is het zeker waard.
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer een bezoekje brengen aan kek.

Datum van bezoek: april 2019

22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De place to be in Delft. Wij gaan voornamelijk in de ochtend ontbijten. En dat is perfect. Wel vaak dat er helaas geen plekjes zijn.

Datum van bezoek: februari 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes ban minh en kaas met mosterd alsmede een kruidige curry soep. Dat alles in een gezellige entourage. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor goede koffie met wat erbij! Goed gesitueerd in het altijd aantrekkelijke centrum van Delft!

Datum van bezoek: oktober 2018
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten even wachten, want het zit bijna altijd vol, maar dan krijg je ook wat. We hadden een heerlijke lunch, met verse ingrediënten en prachtig versierd. Taartjes en sapjes zijn ook super lekker!! Echte aanrader voor ontbijt en lunch in Delft!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Kek bekeken, bekeken ook

In Kek geweest? Deel je ervaringen!