“Perfecte start aan Delft begon bij Kek”
Beoordeling van Kek

Kek
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Dessert in Delft
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Origineel en gezellig. Heerlijke koffie en lekkere ontbijtjes & lunch. En dat alles omgeven door bijzondere en originele cadeau’s en hebbedingetjes. Kek, uniek in Delft. En… altijd weer anders. Tot straks.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met z’n 4en aan het einde van zondag ochtend aan bij Kek. Het zat vol; binnen en buiten.
De vriendelijke medewerkster (waarschijnlijk de manager) gaf aan dat we even buiten konden wachten, na zo’n 10 minuten zouden we een tafeltje kunnen krijgen.
Binnen 10 minuten kregen we een leuk (tijdelijk) tafeltje. We mochten alvast de kaart bekijken; wat een leuke drankjes! Hip, veelzijdig, maar ook de classics. We bestelden oa de red velvet latte en de homemade chai. Beiden een dikke aanrader!
Nadat we de koffies hadden besteld werden we uitgenodigd te verplaatsen naar een grotere, ronde tafel achter in de zaak. Heel gastvrij! We bestelden de carrotcake. Mooie grote stukken, goed van smaak en niet te zoet.
De bediening was alleraardigst; niet te veel aan tafel, maar wel op het juiste moment even checken of de ervaring bevalt.
Nog een plus: het kraanwater wordt standaard weer aangevuld en voor je op tafel gezet. Heel fijn!
Nadat we vol zaten van onze koffies en taartjes konden we voor in de winkel nog onze slag slaan bij alle leuke cadeautjes. Leuk voor jezelf als aandenken aan deze fantastische zaak! Dankjulliewel!

Datum van bezoek: mei 2018

3 mei 2018 beoordeeld

Stoerige frutsels, ook te koop, sieren het interieur en de kaart. De filterkoffie aan een belendend tafeltje werkt op de lachspieren. Is men nu al vergeten dat dat in de jaren 70 en 80 heel gewoon was en nu dus allesbehalve hip? Je kunt millenials echt alles wijsmaken, haha! Ach ja, het is er gezellig en het taartje is verrassend gewoon en goed. Heerlijk ontbeten.

Datum van bezoek: mei 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

KEK is populair bij een jong, hipster, studentikoos publiek. Dat weerhoudt ander publiek niet om te komen. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Vandaag namen wij een pita broodje met paprikadip, gepickelde bloemkool, walnoten, geitenkaas, spinazie(kortweg: muhammara). Erg lekker. Goed op smaak, zonder veel zout te gebruiken. Ook de sticky date cake is zalig. Vooral de caramelsaus is zalig, vooral met de combi van zure room.
Verder: zachte smoothies, 50 soorten thee (ook oolong...) en overheerlijk hele dag ontbijt.

Datum van bezoek: maart 2018
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere koffie, leuke sfeer, smaakvolle gerechten en vriendelijke bediening. Het wachten op een plaatsje waard!!

Datum van bezoek: januari 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke zaak! Maar wel druk! Dus wees op tijd. We hebben gekozen om even te wachten. Een vrolijke zaak met een fruitsap-hoek. Verse sappen en ingrediënten. Heerlijk ontbijt. We hebben gekozen voor de pannenkoeken met vers fruit en maple syrup. Voor onze kleine was er zelfs poedersuiker. Daarnaast is de appel en roodfruit-crumble (warm uit de oven) in combinatie met Griekse yoghurt heel erg aan te bevelen. Mmmmmm. Goede koffie en vers geperste appelsap is top. Voor de kleintjes is er limonade waarin heel speels bosbessen zijn ‘verstopt’. Slim! ;-)
Ze verkopen ook allerlei vrolijke snuisterijen. Gezellig en kindvriendelijk!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Kek bekeken, bekeken ook

In Kek geweest? Deel je ervaringen!