Tripadvisor
Delft
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker eten in een gezellig sfeertje”
Beoordeling van Cafe de Beierd

Cafe de Beierd
Geclassificeerd als nr. 50 van 299 Restaurants in Delft
2 weken geleden beoordeeld

Beetje beschamend maar als Delftenaar hier nog niet eerder binnen geweest. Gisteren was het zover en wat een goede ervaring! Heerlijk gegeten met Tom als geinige gastvrije gastheer. Wordt zeker vervolgd!

Datum van bezoek: februari 2020

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar 1tip gekregen om hier te gaan eten..Tom je bent een geweldige gastheer. Van alle markten thuis. We hebben heerlijk gegeten en super gelachen. De bloemkoolsoep een juweeltje. Zomaar even een nachtje in Delft. Heerlijk afgesloten bij jullie. Bij een volgend bezoek zeker weer eten bij jullie. Kokkies bedankt. Jose en Marga

Datum van bezoek: januari 2020
16 december 2019 beoordeeld

Een plek om vooraf te reserveren. We hebben daar op aanraden van onze gastheer gegeten. Het is een druk etablissement (veel geluid) maar eten en sfeer zijn prima.

Datum van bezoek: december 2019
19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een tafel gereserveerd voor8 personen .om gezellig watvte drinken. Helaas onze gereserveerde tafel was al weggegeven. We zette 2 tafels tegen elkaar in toch samen te kunnen zitten en kregen commentaar dat we niet met tafels mochten schuiven. Verder was de koffie en chocomelk niet warm, maar lauw tot koud. Dit werd gelukkig verholpen door nieuwe. W.s verkeerdecdagven tijd gekozen om hier heen te gaan, jammer.

Datum van bezoek: oktober 2019
rowanenmara, Manager van Cafe de Beierd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Dag Helma!
Wat jammer dat jouw ervaring bij De Beierd niet helemaal naar wens was.
Ondanks de uitzonderlijke drukte in ons cafe (19 oktober vond de opening van de Gouden Eeuw steeg plaats) proberen we altijd voor alle gasten een goede ervaring te verzorgen en hier hoort natuurlijk warme koffie en chocomel bij :)
Misschien vind je het leuk om ons nog eens een kans te geven tijdens het diner. We hebben elke dag verse daghappen die je na 15:00 kunt inzien op www.debeierd.nl/daghappen.
Groet, Rowan van De Beierd

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een plaatselijke winkelier kwamen we voor een etentje bij De Beierd terecht. We wisten dat zij verschillende daghappen serveerden voor elke portemonnee. Vanaf 9€ tot €16,50. Je komt niet vaak een eetcafé tegen waar de serveerster zó veel weet over de inhoud van de gerechten. Deze was een toppertje. Uit haar hoofd somde ze de daghap met volledige ingrediënten op en ze wist ook nog hoeveel stuks van ieder nog beschikbaar waren. Helaas waren de eendebouten net op maar ze noemde zonder moeite een alternatief. Ook de andere leden van de bediening waren gemotiveerd om er voor ons een gezellige maaltijd van te maken. Het eten was foutloos heerlijk. Voor mij parelhoenfilet, grotchampignons, gegrilde broccoli en krokante spekreepjes. Compleet gemaakt met een toefje appelcompote met steranijs. Voor mij partner aardappeltortilla, ook goed. De wijn was ook goed en een fles kraanwater op tafel geen enkel probleem. Voor mij een topavond.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Cafe de Beierd bekeken, bekeken ook

In Cafe de Beierd geweest? Deel je ervaringen!