“Heerlijk totaalplaatje”
Beoordeling van Cafe de Beierd

Cafe de Beierd
Geclassificeerd als nr. 48 van 299 Restaurants in Delft
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een plaatselijke winkelier kwamen we voor een etentje bij De Beierd terecht. We wisten dat zij verschillende daghappen serveerden voor elke portemonnee. Vanaf 9€ tot €16,50. Je komt niet vaak een eetcafé tegen waar de serveerster zó veel weet over de inhoud van de gerechten. Deze was een toppertje. Uit haar hoofd somde ze de daghap met volledige ingrediënten op en ze wist ook nog hoeveel stuks van ieder nog beschikbaar waren. Helaas waren de eendebouten net op maar ze noemde zonder moeite een alternatief. Ook de andere leden van de bediening waren gemotiveerd om er voor ons een gezellige maaltijd van te maken. Het eten was foutloos heerlijk. Voor mij parelhoenfilet, grotchampignons, gegrilde broccoli en krokante spekreepjes. Compleet gemaakt met een toefje appelcompote met steranijs. Voor mij partner aardappeltortilla, ook goed. De wijn was ook goed en een fles kraanwater op tafel geen enkel probleem. Voor mij een topavond.

Datum van bezoek: augustus 2019

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, de daghap is prima voor een vriendelijke prijs. Een gezellig huiskamerrestaurant met uitstekende bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als trek hebt in een goede biefstuk doe dat dan hier, bovendien is het een gezellige tent met een met lekkere bieren. En ook een fijn terras.

Datum van bezoek: juni 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig druk eetcafe. Naast de vaste kaart ook diverse daghappen. Prettige bediening. Reserveren lijkt handig.
Goed voor een ongecompliceerde hap.

Datum van bezoek: april 2018
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig druk eetcafe. Verstandig om even te reserveren. Prijs kwaliteit dik in orde. Aanrader is de kaasfondue!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Cafe de Beierd bekeken, bekeken ook

In Cafe de Beierd geweest? Deel je ervaringen!