“Gezellig, thuisgevoel, heerlijk eten, lage prijs”
Beoordeling van THUIS by Ladera

THUIS by Ladera
Geclassificeerd als nr. 13 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Diner, Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Beschrijving: Winnaar 'Verkiezing Leukste restaurant van Delft 2015' In een gezellige huiselijke sfeer lekker Hollands eten voor een Hollands prijsje! Reserveren wenselijk. Telefonisch reserveren is mogelijk vanaf 15:00 uur op dinsdag t/m zaterdag (openingsdagen) via telefoonnummer 015-2125950. Reserveren via pm/berichten is niet mogelijk, uitsluitend telefonisch!
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Of je binnen of buiten zit, het is gewoon gezellig met een thuis gevoel.Erg vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en voor een lage prijs. Ga je er een keer naar toe dan blijf je zeker terug komen!

Datum van bezoek: juli 2019

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en knus restaurantje in delft. Zeer vriendelijke bediening en goede keuken. Je kunt zelf je gerechten samenstellen. Je kan kiezen uit vlees of een vleesvervangers, groente, aardappeltjes, friet, pure. En evt nog extraatjes en een toetje.
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs.

Datum van bezoek: maart 2019
21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf een AVG'tje kiezen of de stamppot van de week: het is net als bij moeder thuis. Je hoeft alleen niet af te wassen als.je bord leeg is. Een huiselijke sfeer, relaxed. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018
8 februari 2018 beoordeeld

Geweldig leuke en zeker ook lekkere ervaring tijdens ons bezoekje in Delft. Met z'n zessen stond de tafel helemaal vol met allerlei lekkers uit de Hollandse keuken.
Sfeervol alsof je gewoon bij oma thuis bent. Iedereen was super enthousiast over t eten en de bediening was erg gastvrij terwijl het erg druk was. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2018
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer gegeten hier. Tot nu toe altijd erg goed!
Aankleding van het restaurant is lekker ouderwets waardoor het net lijkt of je bij oma gaat eten. Normale Hollandse gerechten voor een zeer goede prijs.
Als aanrader zou ik de kaassoufflee nemen. Die is hemels (helaas vinden meer mensen dat want het is regelmatig uitverkocht).
Als je voor een goede prijs lekker wilt eten dan is dit een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die THUIS by Ladera bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland
Delft, Zuid-Holland

In THUIS by Ladera geweest? Deel je ervaringen!