Agoda.com
Hotels.comUS$ 102
PricelineUS$ 95
eDreamsUS$ 103
Beoordeeld op 17 oktober 2021

Vriendelijk personeel! We konden vanaf 15:00 inchecken maar waren er al rond 10:30. We konden onze tassen bij de receptie achterlaten en toen we rond 16:00 terug waren hadden ze onze tassen al in de kamer gezet. Mooie ruime kamer en alles deed het en zag er netjes uit.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2021 via mobiele applicatie

Hotel ligt gunstig gelegen.
Kamer op de begane grond, geen herrie s’nachts. We vonden het wel heel warm op de kamer, stond wel een waaier maar dat laat je ook niet de hele nacht aan. Ontbijt was super, alles was aanwezig wat je verwacht. Aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in Delft. We hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel. Nu kei rustig maar ik denk in het hoogseizoen niet meer omdat veel omwonenden gebruik maken van hun dakterras. Kamer was netjes en compleet. Ontbijt was goed verzorgd.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Fantastisch goed hotel, we komen zeker terug!
Goede ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel.
We konden de koffer afgeven om daarna in te boeken en de koffer laten staan en later uit te boeken.
Kortom: een 10 met een griffel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2021

Fantastische locatie. Hartje centrum met mooie terrassen. Vriendelijk personeel. 's Ochtends lekker uitgebreid ontbijt. Zeker weer boeken als we weer naar Delft gaan. Kamer was ruim en schoon. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021