Agoda.com
Booking.comUS$ 103
PricelineUS$ 95
eDreamsUS$ 103
Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in Delft. We hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel. Nu kei rustig maar ik denk in het hoogseizoen niet meer omdat veel omwonenden gebruik maken van hun dakterras. Kamer was netjes en compleet. Ontbijt was goed verzorgd.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Fantastisch goed hotel, we komen zeker terug!
Goede ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel.
We konden de koffer afgeven om daarna in te boeken en de koffer laten staan en later uit te boeken.
Kortom: een 10 met een griffel.

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Fantastische locatie. Hartje centrum met mooie terrassen. Vriendelijk personeel. 's Ochtends lekker uitgebreid ontbijt. Zeker weer boeken als we weer naar Delft gaan. Kamer was ruim en schoon. Aanrader.

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Zeer gastvrije ontvangst super vriendelijk personeel en een gevoel om thuis te zijn .
Dank jullie wel voor deze 2 mooie dagen we komen zeker weer terug
Het ontbijt was goed geregeld alleen een broodmes om de heerlijke broodjes te snijden is een tip voor de volgende keer als we weer komen

Beoordeeld op 1 augustus 2021

Royal Bridges is een mooi oud hotel, zeer schoon, ligt op een perfecte locatie ten opzichte van het centrum aan een van de mooiste grachten van Delft. Heel vriendelijk personeel. Grote kamer (109) met ligbad. Zeer confortavel.

Datum van verblijf: juli 2021