Agoda.com
Hotels.comUS$ 102
Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 13 augustus 2021

Fantastische locatie. Hartje centrum met mooie terrassen. Vriendelijk personeel. 's Ochtends lekker uitgebreid ontbijt. Zeker weer boeken als we weer naar Delft gaan. Kamer was ruim en schoon. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2021

Zeer gastvrije ontvangst super vriendelijk personeel en een gevoel om thuis te zijn .
Dank jullie wel voor deze 2 mooie dagen we komen zeker weer terug
Het ontbijt was goed geregeld alleen een broodmes om de heerlijke broodjes te snijden is een tip voor de volgende keer als we weer komen

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 1 augustus 2021

Royal Bridges is een mooi oud hotel, zeer schoon, ligt op een perfecte locatie ten opzichte van het centrum aan een van de mooiste grachten van Delft. Heel vriendelijk personeel. Grote kamer (109) met ligbad. Zeer confortavel.

Beoordeeld op 26 juli 2021

Wij hadden een kamer op de eerste verdieping met uitzicht op de gracht. Hele ruime kamer voor twee personen. Wij vonden het bed prima en de badkamer had zowel een bad als een douche los van elkaar. Op warmere dagen is het wel een beetje behelpen in dit hotel want er is geen klimaatbeheersing of iets dergelijks waardoor wij wat slechter hebben geslapen. We vonden het ontbijt prima, maar daar is zeker nog ruimte voor verbetering wat betreft aanvullen van de missende producten.

Beoordeeld op 19 juli 2021

Prima hotel: goede locatie, nette kamer en vriendelijk personeel. Nadeel is dat er geen douchegordijn om de douche hing (gratis zwembad na drie douchesessies). Onze kamer lag op de tweede verdieping en ‘s morgens bleek dat we recht naast de afzuiging sliepen. Stonk enorm, dus ramen dicht.