Agoda.com
Booking.comUS$ 103
PricelineUS$ 96
Trip.comUS$ 116
Beoordeeld op 7 oktober 2020

Als stel raad ik zeker aan om de garden suite te nemen. Erg mooie kamer met zicht/directe toegang op de binnenplaats. De kamer is inclusief een sauna voor privé gebruik. Personeel erg vriendelijk en professioneel. Naar aanleiding van de reviews had ik meer verwacht van het ontbijt. Dit neemt niet weg dat het ontbijt prima was.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Ligt mooi in het centrum en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Kamers zijn opgeknapt en de badkamer ook. Wij hadden een mooie grote kamer. Bedden zijn goed, ontbijt liep een beetje moeilijk want er was waterschade. Geen elektriciteit. Dus hebben we zo goed als mogelijk was op onze kamer ontbeten..
Kortom: goede plek, vriendelijk, maar gedateerd gebouw , heeft nog wel wat onderhoud nodig.

Beoordeeld op 13 september 2020

Wij hebben genoten! Royal bridges is een prima hotel midden in het oude centrum van Delft. De kamers zijn netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook het ontbijt was prima met heerlijke warme, vers gebakken, broodjes.

Beoordeeld op 12 september 2020

Prima, ruime kamer.
Enkele opbouwende kritische opmerkingen zijn. Nog 1 spiegel erbij buiten de badkamer.
Het gevoel dat er geen raam open kan, niet al te prettig.
Douchecap zou ook fijn zijn als deze aanwezig zou zijn.

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Beoordeling gemiddeld voor ons. Ligging van het hotel is uitstekend. Ontbijt prima (basis).
Mindere punten; ventilatie (kamer BG aan de binnenplaats), s nachts alles dicht moeten doen, anders kan iedereen naar binnen lopen of je hebt last van de rokers die bij je raam zitten midden in de nacht.
De hygiëne kan iets verbeterd worden (haren van een ander vind ik niet fris) kan gebeuren, liever niet.
Er mag wel weer onderhoud gepleegd worden.

Datum van verblijf: augustus 2020