Agoda.com
Booking.comUS$ 103
PricelineUS$ 96
eDreamsUS$ 103
Beoordeeld op 13 september 2020

Wij hebben genoten! Royal bridges is een prima hotel midden in het oude centrum van Delft. De kamers zijn netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook het ontbijt was prima met heerlijke warme, vers gebakken, broodjes.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 september 2020

Prima, ruime kamer.
Enkele opbouwende kritische opmerkingen zijn. Nog 1 spiegel erbij buiten de badkamer.
Het gevoel dat er geen raam open kan, niet al te prettig.
Douchecap zou ook fijn zijn als deze aanwezig zou zijn.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Beoordeling gemiddeld voor ons. Ligging van het hotel is uitstekend. Ontbijt prima (basis).
Mindere punten; ventilatie (kamer BG aan de binnenplaats), s nachts alles dicht moeten doen, anders kan iedereen naar binnen lopen of je hebt last van de rokers die bij je raam zitten midden in de nacht.
De hygiëne kan iets verbeterd worden (haren van een ander vind ik niet fris) kan gebeuren, liever niet.
Er mag wel weer onderhoud gepleegd worden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel en een mooie opgeknapte kamer met een Nespressomachine. De kamers zijn schoon en netjes, ontbijt is goed verzorgd, al is het niks bijzonders. Ventilatiemogelijkheden zijn beperkt op de begane grond aangezien iedereen dan zo je hotelkamer binnen kan lopen. Tijdens deze hittegolf (30-35 graden) is een airco op een hotelkamer geen overbodige luxe. Nu dreef je ‘s nachts echt je bed uit door de warmte, wat weer niet bevordelijk is voor je nachtrust.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020

Hotel heeft goede voorzieningen, bijvoorbeeld ook afgeschermde parkeerplaats voor fietsen. Personeel heel prettig en behulpzaam. Heerlijke bedden.
Vloerbedekking op bovenverdieping (2) aan vervanging toe

Kamertip: kamers aan grachtzijde hebben mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2020