Agoda.com
Booking.comUS$ 103
PricelineUS$ 96
Trip.comUS$ 116
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Beoordeling gemiddeld voor ons. Ligging van het hotel is uitstekend. Ontbijt prima (basis).
Mindere punten; ventilatie (kamer BG aan de binnenplaats), s nachts alles dicht moeten doen, anders kan iedereen naar binnen lopen of je hebt last van de rokers die bij je raam zitten midden in de nacht.
De hygiëne kan iets verbeterd worden (haren van een ander vind ik niet fris) kan gebeuren, liever niet.
Er mag wel weer onderhoud gepleegd worden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel en een mooie opgeknapte kamer met een Nespressomachine. De kamers zijn schoon en netjes, ontbijt is goed verzorgd, al is het niks bijzonders. Ventilatiemogelijkheden zijn beperkt op de begane grond aangezien iedereen dan zo je hotelkamer binnen kan lopen. Tijdens deze hittegolf (30-35 graden) is een airco op een hotelkamer geen overbodige luxe. Nu dreef je ‘s nachts echt je bed uit door de warmte, wat weer niet bevordelijk is voor je nachtrust.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020

Hotel heeft goede voorzieningen, bijvoorbeeld ook afgeschermde parkeerplaats voor fietsen. Personeel heel prettig en behulpzaam. Heerlijke bedden.
Vloerbedekking op bovenverdieping (2) aan vervanging toe

Kamertip: kamers aan grachtzijde hebben mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 juni 2020

Helaas zijn mijn partner en ik niet tevreden. Bij binnenkomst in het hotel zagen we dat ze in verbouwing zijn, erg jammer dat dit van te voren niet gemeld was. Er liepen schilders rond en we moesten langs een steiger naar de kamers toe. Erg ongezellig allemaal. Onze kamer was netjes, we kregen leuk uitzicht over de gracht. De locatie van het hotel is top. Bij uitchecken niemand gezien behalve schilders.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020

Perfect gelegen hotel: vlakbij het station; in hartje centrum met uitzicht op gracht.
Goede kamers: schoon, ruim; heerlijke bedden; koffieapparaat op de kamer.
Uitstekende receptie: Marisha really made our Day!

Datum van verblijf: maart 2020