TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Zeer goed gelegen hotel voor citytrippers. Heel dichtbij station, grote markt en opstapplaats rondvaarten. Grote en propere kamers alleen was de wifi van mindere kwaliteit en ontbijt was niet zo uitgebreid anders was het 5 sterren waard.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 28 september 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel, prachtige locatie!
Ontbijt was ook heerlijk!

Met een vriendinnenweekend hier overnacht. Overal dichtbij.

We hadden twee verschillende 4-persoonskamers. Deze waren mooi en schoon.

Vriendelijk en meedenkend personeel!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, men is druk met renovatie en onze kamer was al bijna af en netjes, maar wel wat details vergeten. Er is een apart toilet in de kamer maar daar kan je wel je handen wassen maar geen handdoek, geen handdoek ophang mogelijkheid bij de wastafel, en helaas geen waterkoker. We konden wel thee beneden halen maar de volgende dag was deze niet bruikbaar... Ruime kamer 111 aan de straatkant dus best wel rumoer maar dat wisten we. De bedden waren vreemd opgemaakt met 2 lakens dwars over het bed heen dus tja dat ligt niet glad. Ontbijt prima en voldoende maar niet praktisch opgesteld. Jammer was ook wel dat de vuile kopjes niet van de kamer meegenomen werden....dus alles bij elkaar nog wat verbeterpunten maar over het algemeen fijn hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

We werden pas bij inchecken geïnformeerd over het renoveren van de kamers boven ons!
En de oost-europese werkers bleken al om half 8 ‘s ochtends te beginnen met boren, stofzuigen en met werkschoenen door de kamer te lopen. Dus dat viel erg tegen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie in het centrum. Se auto parkeren moeat in garage zuid. Kamers waren gedateerd, maar schoon en rustig. Ik heb heerlijk geslapen. De douche was waardeloos en de tv ontvanger had kuren. Maar goed, het was voor 1 nachtje. Personeel in de avond en ochtend was erg aardig. Het ontbijt had heerlijke croissants, maar zo jammer geen tomaatje of komkommer.....

Datum van verblijf: februari 2019