TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

We werden pas bij inchecken geïnformeerd over het renoveren van de kamers boven ons!
En de oost-europese werkers bleken al om half 8 ‘s ochtends te beginnen met boren, stofzuigen en met werkschoenen door de kamer te lopen. Dus dat viel erg tegen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie in het centrum. Se auto parkeren moeat in garage zuid. Kamers waren gedateerd, maar schoon en rustig. Ik heb heerlijk geslapen. De douche was waardeloos en de tv ontvanger had kuren. Maar goed, het was voor 1 nachtje. Personeel in de avond en ochtend was erg aardig. Het ontbijt had heerlijke croissants, maar zo jammer geen tomaatje of komkommer.....

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 februari 2019

1 nacht geslapen in kamer 105, aan de voorzijde van het hotel.
Heel vriendelijk ontvangen en alles is duidelijk aangegeven. Parkeren bij "Gasthuisplaats" is niet duur en zeer dichtbij.
Het zijn oude panden, dus alles is gehoriger dan moderne nieuwe gebouwen. Dat heeft voor en nadelen. Wij hebben het iig als niet vervelend ervaren.
Ontbijt was prima en ruim voldoende.
Mocht je dan dag Delft in willen gaan is de locatie echt top. Binnen paar minuten loop je naar de Oude of Nieuwe Kerk, het Prinsenhof Museum etc.
Verbeter puntje een relatief kleine tv in de kamer, vanaf het bed kijken is de afstand in deze kamer relatief groot.
Prima beleving al met al.

Kamertip: Kamer 105 is aan voorzijde en heeft mooi uitzicht over de gracht.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 18 november 2018

Beginnende met de positieve punten. Het ligt super mooi centraal. Het ontvangst is vriendelijk en de kamers zijn ruim en het ontbijt is prima (als het niet op is). Daar houdt het verder wel mee op.

De kamers zijn heel gehorig. Onze buren waren blijkbaar het pasje 's nachts kwijt en daar konden wij van mee genieten. In de ochtend wordt je gewekt door alle mensen die naar het ontbijt vertrekken.

De bedden zijn klein. We hadden 2 een persoonsbedden, met flinter dunne dekbedjes. Het vroor 's nachts en was daarmee oncomfortabel, geen extra kussens of dekbedden aanwezig in de kamer. Absoluut geen 4 sterren comfort.

De badkamer had een bad, maar wij hadden geen warmwater. Moesten terug naar de receptie om daar een melding over te doen. Uiteindelijk opgelost, maar waterkracht laat wat te wensen over. De wastafel is ook zeer minimalistisch.
Slechte voorzieningen wat betreft douche attributen en de handzeep hing van de muur af.

Het ontbijt is tot 11.00, maar om 10.00 was veel al op. Het werd zo beperkt bij gevuld dat er constant gevraagd moest worden of er nog iets was. Op een gegeven moment waren er geen kopjes en glazen meer en moest er uit papieren bekers gedronken worden.

Al met al zeker geen 4 sterren en ook de prijs niet waard.

Dit alles nog zonder te vermelden dat we om 23.30 werden gewekt door de beveiliging, omdat er lekkage was geconstateerd in de gang naast ons. De bovenburen hadden voor een waterspektakel gezorgd in hun badkamer en de verwachting was dat wij hier last van zouden krijgen.
We konden niet slapen vanwege het gedrup, maar gelukkig zelf geen water in onze kamer.

Kamertip: Kies eewn ander hotel!
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel, vriendelijk onthaal ook zeer attent men vroeg ons direct in welke parking we stonden geparkeerd. We stonden in een zeer dure parking prijs per uur, dus wij hebben ons snel verplaatst naar een andere die het personeel ons aanraden, waarvoor dank. wel een minpuntje wij hadden een zolderkamer wel mooi en rustig,maar toen we onze kamer deur openden moesten we nog wel zeker twaalf steile trappen omhoog. Zeker niet praktisch als je niet goed te been bent of met met kinderen. Let daar wel op bij het boeken van een kamer.

Datum van verblijf: mei 2018